Sužinoti vartotojų pirkimo elgsenai darančius veiksnius.(ledainė Valentino)



Stebėjimo tikslas : sužinoti vartotojų pirkimo elgsenai darančius veiksnius. Stebėjimo uždaviniai : išaiškinti parduotuvės charakteristiką; pristatyti pardavėjus; charakterizuoti tikslinę rinką; ištirti klientų elgesį parduotuvėj; nurodyti pirkimo procesą ir veiksnius, turinčius įtakos.
Parduotuvėje apsilankė šeši žmonės. Iš pradžių į ledaine atėjo jauna pora (abiems maždaug po 18 metų), vėliau atėjo jauna moteris (apie 30 metų) su dviem mažais vaikais, paskutinis klientas buvo vidutinio amžiaus vyras.
Jauna pora elgėsi maloniai, pasisveikino su pardavėja, jau iškart žinojo ko nori. Panelė užsisakė mango skonio ledus, o vaikinas šokoladinius. Sumokėję už ledus atsisveikino su pardavėja. Moteris su vaikais prie ledainės praleido maždaug 2 minutes, nes vaikai niekaip negalėjo išsirinkti kokių ledų nori, galiausiai abu vaikai išsirinko kramtomos gumos skonio ledus, kurie buvo su pabarstukais.
- MS PowerPoint 1031 KB
- 2015 m.
- 9 puslapiai (326 žodžiai)
- Kamilė
-