Vartotojų rinka



Vartotojų rinka. Pirkimo elgsenos samprata. Vartotojo pirkimo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos modelis. Tradicinio ir šiuolaikinio modelio samprata. Išoriniai (socialiniai) veiksniai darantys įtaką vartotojo elgsenai. Vidiniai (psichologiniai) veiksniai darantys įtaką vartotojo elgsenai. Pirkimo situacijos veiksniai. Informacijos įtaka vartotojo elgsenai. Vartojimo prekių pirkimo proceso bendroji logika. Pirkimo procesui įtaką darantys faktoriai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Etapas - poreikio (problemos) atsiradimas. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Etapas - informacijos paieška. Kodėl atliekama informacijos paieška? Vartojimo prekių pirkimo procesas. Etapas - Informacijos (alternatyvų) įvertinimas. Etapas - Informacijos (alternatyvų) įvertinimas. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Etapas - Pirkimo sprendimas. Etapas - Pirkimo sprendimas. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Etapas - Popirkiminis elgesys. Pirkimo tipai.
Vidiniai (psichologiniai) vartotojo elgsenos veiksniai: Motyvas Suvokimas Patirtis Asmenybė Nuomonė.
PIRKIMO PROCESAS Poreikio (problemos) atsiradimas Informacijos paieška Informacijos įvertinimas Pirkimo (nepirkimo) sprendimas Reakcija nupirkus (popirkiminis elgesys).
Situacijos veiksniai Kada vartotojas perka Kur vartotojas perka Kodėl vartotojas perka Pirkimo sąlygos.
Situacijos veiksniai yra laikinos jėgos, susijusios su pirkimo momentu esama aplinka, kuri daro įtaką elgesiui. Kodėl vartotojas perka - priežastinis veiksnys. Kada vartotojas perka - laiko veiksnys - rytas, vakaras. Kur vartotojas perka - fizinės aplinkos veiksnys - dekoras, muzika. Kaip vartotojas perka - pirkimo sąlygų veiksnys.
Procesas gali nutrūkti kiekviename etape. Etapai gali persidengti ir turi skirtingą trukmę. Vartotojai dažnai yra įtraukti į keletą pirkimo procesų vienu metu. Vartotojo įsitraukimo lygis, dedamos pastangos gali būti skirtingos. Impulsyvus pirkimas (žemas įsitraukimas) daromas minimaliai arba visai iš anksto neplanuojant. 2/3 visų pirkimo sprendimų maisto prekių parduotuvėje daromi vietoje.
Vartojimo prekių pirkimo procesas1
Poreikio (problemos) atsiradimas sukuria vartotojo įtampą ar diskomfortą - skirtumas tarp esamos ir norimos būsenos. Žemai įtraukti vartotojai po šio etapo iš karto daro pirkimo sprendimą (4 proceso etapas).
VIDINIAI veiksniai Fiziologiniai (alkis stimuliuoja norą valgyti) Socialiniai Psichologiniai.
Vartojimo prekių pirkimo procesas 2 etapas - informacijos paieška.
- MS PowerPoint 4904 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 25 puslapiai (888 žodžiai)
- Kolegija
- Elinga
-