Transporto apžvalga ir analizė



Jūrų transportas. Klaipėdos uostas. Jūrų transporto 2019 m. Palyginimas. Jūrų transporto 2020m. Palyginimas. Krova Baltijos jūros rytinės pakrantės uostuose, tūkst. T. Ro-ro pervežimų dinamika Klaipėdos uoste. Krovos dinamika Klaipėdos uoste. (mln. T. ) Išvados. Pasiūlymai.
Transporto paslaugų analizė ir apžvalga (Jūrų transportas).
Jūrų transporto 2019 m. palyginimas.
Pasaulinė koronoviruso pandemija įtakos turėjo visiems rytinės Baltijos pakrantės jūrų uostams. Klaipėdos ir Butingės krova krito 8,42 proc. Ypač krito Latvijos jūrų uostai.
Apžvelgiant statistiką matome, kad 2019 m. Jūrų transporto apimtys sumažėjo 0,7 proc. Krovos augimą Klaipėdos uoste pristabdė pagrindinių krovinių – konteinerių, naftos produktų, trąšų krovos mažėjimas. Teigiamiems krovos rezultatams daugiausia įtakos turėjo išaugusi grūdų, suskystintųjų dujų ir roro krovinių krova. Pagal 2020 m. I pusmečio statistiką matome, kad buvo krautą mažiau negu 2019 m. Apimtys sumažėjo 6,6 proc. Klaipėdos uoste ir Būtingės terminale krauta 8,6 mln. t. mažiau krovinių, Latvijos uostų krova krito 30 proc. Itin mažėjo rusiškų anglių eksportas Rygos ir Venspilio uostuose. 2020 m. I pusmetį sumažėjusias geležinkelių transportu vežamų krovinių apimtis (-9,7 proc.) ir krova Klaipėdos uoste rezultatus (-6,6 proc.) lėmė smukęs naftos produktų importas iš Baltarusijos, konteinerių krova .