Rinkodaros veiklos planavimas Maxima



Mažmeninė prekyba yra viena sparčiausiai besivystančių ir didžiausių ekonomikos sričių visose trijose Baltijos valstybėse. Šios šakos plėtrai daugiausia įtakos turi didėjanti žmonių perkamoji galia, šalies rinkos užkariavimas. Konkurencija mažmeninės prekybos srityje yra ypatingai didelė, riboti yra ir rinkos plėtros ištekliai, tad rinkos žaidėjams nėra lengva pritraukti klientus, ir jie priversti ieškoti naujų priemonių, kaip didinti savo pajamas. Konkuruojama ir bendrame Baltijos šalių lygmenyje. Pagrindinis ir didžiausias šios rinkos žaidėjas Lietuvos bendrovė MAXIMA LT, aktyviai įsiskverbė į Latvijos rinką ir užėmė lyderio pozicijas, ji taip pat plečia investicijas Estijoje bei kitose Vidurio ir Rytų Europos valstybėse.
Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos mažmeninės prekybos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę, bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo, bei asortimento praplėtimo veiksmus, marketingo planus, kurie atitiktų prekybos centro galimybes ir resursus.
Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės verslo aplinką ir numatyti rinkodaros tobulinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
Ištirti įmonės mikroaplinką ir makroaplinką;
Atlikti marketingo komplekso ir SWOT analizę;
Pasiūlyti priemones rinkodaros tobulinimui.
- Microsoft Word 53 KB
- 2013 m.
- 16 puslapių (3438 žodžiai)
- Kolegija
- Jolita
-