UAB „Vertex“ paslaugų pardavimo skatinimas


Įvadas. Prekių ir paslaugų pardavimo samprata. Pardavimų skatinimo samprata. Pardavimo vieta rinkodaros komplekse. Žinomumo didinimo priemonės. Paslaugų pardavimų skatinimas socialiniuose tinkluose. Pasitikėjimo skatinimo modeliai. Teorijos apibendrinimas. Analitine dalys. Įmonės pristatymas. Konkurentų analizė. Vidinė analizė. Vykdytos strategijos apibūdinimas. Socialinių tinklų vartotojų profilis ir jų elgsena. UAB „Vetex“ tyrimo metedologija. Kiekybinis tyrimas – esminių klientų apklausa. Kiekybinis tyrimas – potencialių klientų apklausa. Rezultatų apibendrinimas. Praktinė dalis. Rinkodaros planas. Įvaiždžio formavimas. Pasitikėjimą skatinantis modelis. Prekes pozicionavimas rinkoje. Reklama. Pokyčių pateikimas. Naujų paslaugų įvedimas į rinką. Flirtas. lt paslaugų pardavimo skatinimas. Paslaugų pardavimo skatinimo planas. Bendras preliminarus biudžetas. Praktinės dalies apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Santrauka. Priedai.


Reikšminiai žodžiai: pardavimas, paslaugos, rinkodara, reklama, pardavimo skatinimas, žinomumo didinimas, rėmimas, pažinčių portalas, internetinė rinkodara, socialiniai tinklai, pasitikėjimą skatinantis modelis, prekės ir paslaugos, skatinimas.

Šiandieninėje visuomenėje augant žmonių norams bei poreikiams, vis dažniau pastebimas naujų paslaugų atsiradimas. Norint pozicionuoti šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje, įmonėms reikia nuolatos tobulėti ir plėstis. Konkurentas – tai organizacija kuri užsiėminėja panašia veikla, todėl reikia paveikti taip vartotojus, kad jie pasirinktų norimos organizacijos teikiamas prekes ir paslaugas, o ne konkurentų. [Naujokas M., Jasiūnaitė M., 2013m., p. 434-438]

Didėjant socialinių tinklų skaičiui globalioje rinkoje, daugėja šių produktų ir prekių pasiūla, todėl svarbu pasirinkti tinkamas skatinimo priemones, kurios leistų paveikti klientą įsigyti būtent tos įmonės prekę ar teikiamą paslaugą.

Itin svarbu didinti įmonės žinomumą, pritaikyti organizacijos prekių ir paslaugų kainas priimtinas vartotojui, bei įvesti kuo daugiau naujovių ir pateikti organizacijos paslaugas išskirtinai patrauklias klientui. Įmonėms ypač svarbu išanalizuoti kiekvieno kliento poreikius, norus bei lūkesčius. Siekiant juos sudominti ir pritraukti yra nagrinėjami visi rinkodaros komplekso elementai: pardavimų skatinimas, reklama, viešieji ryšiai, asmeniniai pardavimai, vartotojo santykis prekės ženklo atžvilgiu, rinkos tyrimai, pasitikėjimo ir lojalumo ryšių kūrimas, įvaizdžio formavimas, nauju vartotojų paieška ir elektroninė rinkodara. Visa tai išanalizavus galima sužinoti, kaip paskatinti klientą pirkti savo teikiamas paslaugas ir prekes.

Prekių ir paslaugų pardavimų skatinimas – tai rinkodaros komunikacijos forma, kurios tikslas yra padidinti prekių pardavimų apimtį. Norint pasiekti sėkmę, pardavimo skatinimas turi būti siejamas su reklamos kampanija ir kitais rinkodaros komplekso elementais. Visi šio komplekso elementai skirti informuoti vartotoją apie įmonę ir jos teikiamas paslaugas, motyvuoti jas pirkti, paskatinti tapti lojaliais vartotojais, taip užtikrinant paslaugų pardavimų skatinimą.

Paslaugų pardavimo skatinimui internete, didele reikšmę sudaro vartotojai. Pagal Simono Kempo tyrimą, žmogus vidutiniškai internete per diena praleidžia 4.4 valandų. Kalbant apie tinklalapio reitingus, kuo jie yra didesni, tuo daugiau suburiama potencialių vartotojų, ko pasėkoje stebimas tinklalapio paklausos augimas ir siūlomos paslaugos pirkimas. Šiuo atveju, labai svarbų vaidmenį atlieka tokios rinkodaros komplekso funkcijos, kurios skatina žinomumo didinimą. Pritraukus reikiama vartotojų kiekį, galima atsižvelgti į pardavimo skatinimus. [Simon Kemp, 2015m. p. 18]

Išanalizuoti UAB „Vertex“ padalinio flirtas.lt esamą padėtį rinkoje bei vartotojų nuomonę;

Darbo metodas - Darbo tikslui pasiekti bei uždaviniams įgyvendinti yra naudojama mokslinės literatūros, šiuolaikinių duomenų bazių ir mokslinių straipsnių analizė, periodikos apžvalga, dokumentų analizė, statistinių duomenų apdorojimas, lyginamosios analizės bei grafinio duomenų apdorojimo metodai. Atliekant tiriamąją darbo dalį buvo panaudotas apklausos metodas, kurio duomenys yra ir kiekybiniai.

Hipotezė - Flirtas.lt įvaizdis nėra pakankamai geras, todėl prieš skatinant pardavimus, reikėtų atsižvelgti į kitas rėmimo priemonės kurios paskatintų pakeisti vartotojų nuomonę apie tinklalapį. Taip prisijungtų daugiau naujų vartotojų bei padidėtų lojalių vartotojų kiekis. Kuo didesnis būtų susidomėjimas portalu, tuo veiksmingiau būtų skatinti pardavimus didesniai auditorijai.

Palyginimui apačioje yra pateikiamos skirtingos pardavimų skatinimo sampratos, tačiau visos jos turi panašų pasikartojantį elementą(žr. 1 len.)

Pardavimų skatinimas, tai trumpalaikiai veiksniai, kurie skatina vartotojų susidomėjimą, norą pirkti arba išbandyti produkciją.

  • Microsoft Word 546 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 63 puslapiai (14636 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dominykas
  • UAB „Vertex“ paslaugų pardavimo skatinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Vertex“ paslaugų pardavimo skatinimas. (2017 m. Kovo 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/uab-vertex-paslaugu-pardavimo-skatinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Gegužės 30 d. 14:44
×
109 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo