Marketingo tobulinimas



Viena iš šiuolaikinės paslaugų įmonės sėkmingos veiklos prielaidų yra kokybiškų paslaugų, atitinkančių vartotojų lūkesčius ir teikiamą naudą, pateikimas bei nuolatinis jų tobulinimas. Šiuolaikinis verslas gyvuoja dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. Ypač didelę įtaką verslui daro konkurencija. Todėl aukšta klientų aptarnavimo kokybė tampa vis svarbesnė. Įmonės stengiasi pateikti kuo prieinamesnių ir patrauklesnių pasiūlymų, kad vartotoją būtų galima patraukti savo pusėn dėl kokybiško aptarnavimo ir plataus prekių asortimento.
Temos aktualumas: kadangi kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, klientui svarbu kaip yra pateikiama paslauga, ir ar ji atitinka jo lūkesčius. Esant ypač didelei įmonių konkurencijai, stengiamasi užtikrinti kuo geresnį klientų aptarnavimą, patenkinti klientų lūkesčius bei išsiaiškinti jų poreikius. Tačiau ne visada klientai lieka patenkinti suteiktu aptarnavimu. Todėl svarbu išsiaiškinti klientų nuomonę apie prekybos įmonės marketingo kompleksą.
Tyrimo objektas: iį „jodrė“ marketingo kompleksas.
Tyrimo tikslas: pateikti rekomendacijas iį „jodrė“ marketingo programos tobulinimui. Tyrimo uždaviniai. Atlikti iį „jodrė“ veiklos ir marketingo komplekso analizę. Atlikti tyrimą, leidžiantį nustatyti iį „jodrė“ marketingo komplekso kokybė. Pateikti rekomendacijas iį „jodrė“ marketingo komplekso tobulinimui.
Tyrimo priemonės. Tyrimas bus atliktas taikant įmonės veikos duomenų grupavimo, apibendrinimo ir lyginimo metodus. Empirinei analizei bus taikomas kiekybinis pirkėjų apklausos metodas.
- Microsoft Word 664 KB
- 2012 m.
- 21 puslapis (3621 žodžiai)
- Universitetas
- Joana
-