Statybinių medžiagų prekyba vartotojų nuomonės tyrimas



Darbo objektas – Šiauliuose esančių statybinių medžiagų prekybos centrų teikiamų paslaugų kokybė.
Darbo tikslas – išanalizuoti ir įvertinti statybinių medžiagų prekybos centrų „Ermitažas“, „Senukai“, „Bauhof“ ir „Jupoja“ teikiamų paslaugų kokybę ir pateikti argumentuotus pasiūlymus kaip tobulinti veiklą
Darbo uždaviniai:
1.Atlikus šiandieninės statybų tendencijos Lietuvoje apžvalgą nustatyti įtaką statybinių medžiagų prekybai.
2.Išanalizuoti paslaugų ir paslaugų kokybės sampratas.
3.Išanalizuoti paslaugų kokybės vertinimo kriterijus ir jos valdymo būdus.
4.Remiantis klientų nuomonės tyrimo rezultatais įvertinti analizuojamų statybinių medžiagų prekybos centrų teikiamų paslaugų kokybę.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros statybinių medžiagų, paslaugų tiekimo ir socialinių tyrimų tema, atliktų nekilnojamojo turto rinkos tyrimų analizė, statistinių duomenų analizė, vartotojų anketinės apklausos ir prekybos vietose surinkti duomenys.
Darbo apribojimai. Atliekant anketinę apklausą buvo sudėtinga atlikti apklausą prie prekybos centro Jupoja, todėl dalis respondentų, kurie turėjo būti apklausti prie šio prekybos centro, buvo apklausiami ir prie kitų prekybos centrų. Dėl prekybos centrų vadovų didelio užimtumo, jų nuomonių tyrimas apsiribojo prekybos centrų veiklos misija, tikslais bei prekybos centrų turimų privalumų atskleidimu. Taipogi, šis darbas nenagrinėja darbuotojų motyvavimo būdų bei prekybos centrų reklamavimosi galimybių.
Bakalauro baigiamojo darbo apimtis yra 70 psl., jame buvo sudaryta 2 lentelės ir 20 paveikslų.
- Microsoft Word 946 KB
- 2012 m.
- 58 puslapiai (14528 žodžiai)
- Universitetas
- Lina
-