Vartotojų visuomenė vartojimo objektas – kūnas


Mėgavimasis kūno įvaizdžiais. Kuo susijusi vartotojų visuomenė ir kūnas.

Vartotojų visuomenė vartojimo objektas – kūnas. Įvadas. Vartojimo kultūra, populiarioji kultūra. Kūnas kaip prekė ir vartojimo objektas. Kūno fragmentacija. Kūno praktikos.

Į kūno sureikšminimą ir mėgavimąsi kūno įvaizdžiais vartotojiškoje kultūroje atkreipę dėmesį so¬cialinių mokslų atstovai, ėmėsi tyrinėti esamą situaciją ne tik kaip rinkos „technologijas", sąlygojan¬čias postindustrinės visuomenės individų ta-patumus ir formuojančias specifines savasties kulto apraiškas, bet ir kaip reiškinį, nurodan¬tį giluminius pokyčius socialinio elgesio mo¬deliuose.

Postmodernus mentalitetas socialiniuose moksluose traktuojamas kaip „įprasto" elge¬sio vertybių modelių atmetimas ir šiuolaikiš¬kos, išsilaisvinusios asmenybės, pasiduodančios troškimams ir impulsams, primetimas. Postmodernus tapatumas vis dažniau supran¬tamas kaip tinkama parduoti prekė: savastis nėra vidinis autentiškumo jausmas, bet apskai¬čiuotos socialinio išgyvenimo ir sėkmės aplin¬kybės - tapatumą reikia gaminti ir „parduoti" įvairioms socialinėms rinkoms. Rinkodara re¬miasi prielaida, kad postindustrinės visuome¬nės individai nori prekių pirmiausia dėl tapa¬tumo reikšmingumo arba trokštamumo. Konsiumerizmas išnaudoja masinio tapatumo kri¬zę, siūlydamas prekes kaip tapatumo proble¬mų sprendimą.

  • Microsoft Word 16 KB
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (2623 žodžiai)
  • Universitetas
  • Renalda
  • Vartotojų visuomenė vartojimo objektas – kūnas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Vartotojų visuomenė vartojimo objektas – kūnas. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-visuomene-vartojimo-objektas--kunas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:51
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo