Ab „Klaipėdos nafta“ vertybinio popierio (akcijos) fundamentalioji analizė



Įvadas. AB „Klaipėdos nafta“ veiklos apibūdinimas. AB ,,klaipėdos nafta“ makroekonominė analizė. Bendra ekonominė analizė. Valstybinė mokesčių politika ir bendrovės mokesčiai. Valstybės skolos valdymas. Investicijos į vertybinius popierius. Šakos būklės analizė. AB ,,klaipėdos nafta“ mikroekonominė analizė. Pelningumo įvertinimas. Turto apyvartumas. Akcijų rinkos kainos dinamika. Bendrovės akcijų vertės prognozavimas. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.
Antrajame skyriuje trumpai aptarti pirmieji vertybiniai popieriai, išleisti Lietuvoje bei nagrinėjama Lietuvos vertybinių popierių rinka. Tiriama objekto ir jo aplinkos, veiksnių ir sąlygų, bei kitų rodiklių medžiaga. Naudojami grafikai ir kitokia techninė analizė.
Trečiajame skyriuje apžvelgiami AB ,,Klaipėdos nafta“ finansinių ataskaitų duomenys, ekonomiškai ir finansiškai prognozuojama pasirinkto vertybinio popieriaus ( akcijų) vertė.
Naftos produktų krovos rinka ir aplinka Bendrovės naftos produktų krovos veiklai didžiausią įtaką daro:
a) naftos produktų perkrovimo ir saugojimo infrastruktūra bei Bendrovės pasirengimo išnaudoti turimą infrastruktūrą lygis;
c) makroekonominė ir geopolitinė aplinka regioninėse ir pasaulinėse naftos perdirbimo ir prekybos rinkose.
Pagrindiniai Bendrovės konkurentai laikytini visi Baltijos jūros rytinės pakrantės uostuose bei Odesos uoste (Ukraina) veikiantys naftos produktų krovos terminalai. Pažymėtina, jog regiono konkurencinė aplinka naftos produktų perkrovimo rinkoje kasmet intensyvėja, ypač tai pasakytina apie baltarusiškų tranzitinių naftos produktų srautą. Pagrindiniai tiesioginiai Bendrovės konkurentai baltarusiškiems krovinių srautams yra Baltijos šalių – Ventspilio, Rygos bei Klaipėdos, o taip pat ir Odesos uostuose veikiantys naftos produktų krovos terminalai. Naftos produktų perkrovos rinkoje pastaruosius keletą metų pastebimas Rusijos suinteresuotumas į savus uostus nukreipti ne tik rusiškos, tačiau kartu ir baltarusiškos kilmės naftos produktus.
Remiantis statistiniais duomenimis, rytinės Baltijos jūros pakrantės uostai 2017 m. perkrovė 5,2 proc., mažiau lyginant su 2016 m. perkrautomis tonomis. Nepaisant to, 2017 m. metais Klaipėdos uostas buvo vienas iš tų Baltijos jūros uostų, kuriame naftos produktų krova didėjo: lyginant su 2016 m. Klaipėdos uosto naftos produktų krova išaugo 0,25 mln. t. arba 2,8% ( Bendrovės finansinės ataskaitos duomenys).
Tam, kad galėtume nagrinėti tiriamosios bendrovės vidų, iš pradžių turime apžvelgti ją iš makroekonominės pusės, apžvelgiant valstybės mokesčių politiką, monetarinę politiką, valstybės skolų valdymą, taip pat infliaciją, vartojimo išlaidas ir kt.
15 proc., nuo gautų pajamų atėmus leidžiamus atskaitymus ( patirtas įprastines vykdomos veiklos išlaidas)
Valstybėje esant ribotiems finansiniams ištekliams, būtinoms išlaidoms viršijant pajamas, susidaro skirtumas, kuris turi būti dengiamas skolintomis lėšomis. Valstybei ieškant finansinių išteklių, visi finansiniai įsipareigojimai formuoja valstybės skolą. Valstybės skolinimasis daugelyje šalių yra neišvengiamas ir suprantamas dalykas: tinkamu metu pasiskolintos lėšos, investuojamos į svarbiausias sritis leidžia stabilizuoti ekonominę padėtį. Efektyvus valstybės skolinimasis yra tada, kai skolinamasi pagal iš anksto sudarytą valstybės skolos modelį ir skolintos lėšos panaudojamos efektyviai.
Apibendrinant, galima teigti, kad 2018 m. lėšų poreikio planas yra efektyvesnis, o bendras lėšų poreikis planuojamas mažesnis lyginant su 2017 m.
Vertybiniai popieriai yra įvairiausių rūšių, tačiau darbe plačiau bus kalbama apie akcijų vertybinius popierius.
Plačiau apie AB ,,Klaipėdos nafta“ leidžiamas akcijas ir jų grąžą bus aptarinėjama 3 dalyje.
Pagrindiniai Bendrovės konkurentai laikytini visi Baltijos jūros rytinės pakrantės uostuose bei Odesos uoste (Ukraina) veikiantys naftos produktų krovos terminalai. Taip pat Pažymėtina, jog regiono konkurencinė aplinka naftos produktų perkrovimo rinkoje kasmet intensyvėja, ypač tai pasakytina apie baltarusiškų tranzitinių naftos produktų srautą. Pagrindiniai tiesioginiai Bendrovės konkurentai baltarusiškiems krovinių srautams yra Baltijos šalių – Ventspilio, Rygos bei Klaipėdos, o taip pat ir Odesos uostuose veikiantys naftos produktų krovos terminalai.
- Microsoft Word 177 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 23 puslapiai (4428 žodžiai)
- Universitetas
- Evelina
-