AB „Lietuvos geležinkeliai“ finansinės veiklos analizė


Įvadas. AB „Lietuvos geležinkeliai“ charakteristika. AB "Lietuvos geležinkeliai" Pelno (nuostolių) ataskaitos analizė. AB "Lietuvos geležinkeliai" balanso analizė. AB "Lietuvos geležinkeliai" mokumo analizė. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Darbo objektas – AB „Lietuvos geležinkeliai“ finansinės ataskaitos, finansinė AB „Lietuvos geležinkeliai“ veikla, susijusi su piniginiais santykiais.

Darbo tikslas – atlikti AB „Lietuvos geležinkeliai“ veiklos finansinę analizę.

Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė: sisteminimas, lyginimas, apibendrinimas; kritinis/loginis mąstymas; finansinės analizės metodai: horizontalioji analizė, vertikalioji analizė, santykinė analizė.

• Esame atsakingi už Lietuvos geležinkelių tinklo infrastruktūrą, saugumą, modernizaciją bei plėtrą;

Analizuojamu laikotarpiu atitinkamai kito ir pardavimo savikaina: 2014 m. siekė 384,9 mln. Eur, 2015 m. sumažėjo ir siekė 362,8 mln, Eur. Per 2016 m. savikaina vėl mažėjo iki 334,8 mln. Eur. Pardavimo savikaina 2017m. pradėjo augti ir metų pabaigoje siekė 355,1 mln. Eur., o 2018 metų pabaigoje 421,7. Taigi, tiek pardavimo pajamos, tiek savikaina analizuojamu laikotarpiu kito netolygiai. Mažėjimo priežastimi gali būti žymiai sumažėjusi keleivių vežimo paklausa.

2)skolų ir nuosavo kapitalo santykio kitimą per tam tikrą laikotarpį.

1. Bendrasis skolų rodiklis (BSR), dažnai dar vadinamas kapitalo arba turto įsiskolinimo rodikliu.

Statistikos departamento metodikoje (2010) bendrasis skolos koeficientas vadinamas įsiskolinimo koeficientu. Jo vertinimas: - labai geras, kai rodiklio reikšmė mažiau kaip 30 %; - geras, kai rodiklio reikšmė mažiau kaip 50%; - patenkinamas, kai rodiklio reikšmė mažiau kaip 70%; - blogas, kai daugiau negu 100%.

Bendrasis mokumo rodiklis padeda įvertinti veiklos finansinę riziką, bankroto galimybę. Rodiklio reikšmė žemiau 0,5 laikoma bloga, normalia apie 1, virš 2 gera. Iš gautų rezultatų matyti, kad visu analizuoju laikotarpiu reikšmės buvo 2 ir daugiau, galime daryti išvadą, kad AB "Lietuvos geležinkeliai" bendrasis mokumas yra geras.

Parodo kokiu lygiu ilgalaikis turtas finansuojamas pastoviu kapitalu (nuosavomis lėšomis ir ilgalaikiais įsipareigojimais). Pageidautina, kad koeficientas svyruotų apie 1. Matome, kad AB "Lietuvos geležinkeliai" koeficientas svyruoja apie 1.

1. AB "Lietuvos geležinkeliai" Lietuvos susisiekimo bendrovė, administruojanti Lietuvos Respublikos geležinkelių tinklą.

2. Iš bendrojo pelno horizontaliosios analizės matome, kad per analizuojamą 2014–2018 m. laikotarpį AB „Lietuvos geležinkeliai” bendrasis pelnas kito netendencingaiSparčiausiai bendrasis pelnas augo per 2016m. Didėjantis bendrasis pelnas parodo, kad įmonė yra pasirinkusi tinkamą veiklos strategiją, o išorinė aplinka įmonės veiklai yra palanki.

5. Bendrasis mokumo rodiklis padeda įvertinti veiklos finansinę riziką, bankroto galimybę. Rodiklio reikšmė žemiau 0,5 laikoma bloga, normalia apie 1, virš 2 gera. Iš gautų rezultatų matyti, kad visu analizuoju laikotarpiu reikšmės buvo 2 ir daugiau, galime daryti išvadą, kad AB "Lietuvos geležinkeliai" bendrasis mokumas yra geras.

  • Microsoft Word 970 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2540 žodžiai)
  • Universitetas
  • Akva
  • AB „Lietuvos geležinkeliai“ finansinės veiklos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
AB „Lietuvos geležinkeliai“ finansinės veiklos analizė. (2020 m.). https://www.mokslobaze.lt/ab-lietuvos-gelezinkeliai-finansines-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:41
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo