AB "Lietuvos geležinkeliai" komunikacija


Įvadas. Ab „Lietuvos geležinkeliai“. Įmonės aprašymas. AB „Lietuvos Geležinkeliai" valdymo struktūra. Komunikacija ab „Lietuvos geležinkeliai“. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ vykdomos derybos. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ dokumentai ir raštai. Išvada. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


Darbe nagrinesime AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikaciją, kaip vyksta šis procesas, jos svarba ir t.t.

Tai integrali geležinkelio paslaugų įmonė, kuri:

Vykdo Lietuvos Respublikos viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojo funkcijas;

Kaip ir kiekvienoje organizacinėje valdymo struktūroje galima išskirti teigiamus bei negiamus faktorius. [N. Paliulis; E. Chlivickas „Vadybos pagrindai“ Vilnius, 1998, 89 psl.]

Kiekvieną įmonės darbuotoją priimant į darbą duodami nuostatai kuriuose aiškiai nurodomas jo darbo uždaviniai ir funkcijos.

Įmonės valdymo trūkumai:

Vidinė komunikacija organizacijoje yra vienas svarbiausių įmonės vidinės veiklos ir darbinės atmosferos veiksnių. Gera vidinė komunikacija skatina efektingai atlikti darbus ir įgyvendinti organizacijos tikslus. Todėl viena iš būtinų priemonių, padedančių siekti organizacijoje bendrų tikslų yra efektyvūs komunikaciniai procesai. Komunikaciniai procesai skiriasi savo apimtimi, trukme ir sudėtingumu. Komunikacinis procesas efektyvus tik tuomet, kai tarp gavėjo ir siuntėjo vyrauja ne tik informacijos perdavimas ir gavimas, bet ir grįžtamasis ryšys.

Horizontali komunikacija – tai komunikacija tarp organizacijos grandžių, paprastai priklausanti nuo darbo srauto. Pagrindinis horizontalios komunikacijos tikslas – sudaryti tiesioginį organizacijos koordinavimo ir problemų sprendimo kanalą. Horizontalios komunikacijos privalumas yra tas, kad ji sudaro organizacijos nariams galimybę užmegzti santykius su kolegomis, o tai labai svarbu darbuotojų pasitenkinimui. [V. Baršauskienė, B. Ivaškevičienė „Komunikacija: teorija ir praktika, vadovėlis“ Kaunas, 2005]

Siekiant palengvinti dokumentų vykdymą bei užtikrinti informacijos perdavimą iš kasdieninio darbo tam reikalinga vidinė komunikacija, dėl to ji užima svarbią vietą bendrovėje. Vidinė komunikacija vyksta įvairiai:

Įmonės dabuotojams yra gera paslauga „Intranetas“, jo tikslas tai pateikti informaciją, kurį reikalinga darbe, kiekvienam darbuotojui. Čia pateikta naujausia informacija apie imonę, pranešimai spaudai, teisės aktai. „Intranetas“ tai vidinis komunikavimas tarp darbuotojų.

Pagrindiniai vidinės komunikacijos veiksniai yra: susitikimai, konferencijos, seminarai, susirinkimai. Ttai plačiai naudojami veiksniai, nes jie leidžia tiesiogiai perduoti ar pasidalynti patirtimi, aptarti būtinus reikalus, nesusitarimus, išanalizuot kokia nors situaciją.

Efektyvus bendravimas yra geros verslo valdymo pagrindas, nepriklausomai nuo jos dydžio. Ji turi didelę įtaką organizacijos kultūrai.

Organizacijoje dažnai kartu dirba labai skirtingi žmonės, kurie nuolatos tarpusavyje bendrauja. Skiriasi jų amžius, išsilavinimas, temperamentas, charakteris ir t.t. Akivaizdu, kad komunikacija tarp jų ne visada būna sklandi. Įmonėje dalykinė komunikacija dažniausiai vyksta hierarchiniu būtu t.y. direktorius perduoda informacija skyrių vadovams, jie jų pavaldyniams, o jie savo skyriaus darbuotojams. Įmonės viduje komunikacija pagrinde vyksta verbaliniu būdu, tačiau pastebima ir neverbalinės komunikacijos elementų.

Darbe buvo išanalizuota AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacija, valdym struktūra bei dokumentų reikalavimai.

  • Microsoft Word 128 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (4167 žodžiai)
  • Kolegija
  • Andriuha07
  • AB "Lietuvos geležinkeliai" komunikacija
    10 - 9 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
AB "Lietuvos geležinkeliai" komunikacija. (2016 m.). https://www.mokslobaze.lt/ab-lietuvos-gelezinkeliai-komunikacija.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 07:32
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo