Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema



Greičio stabilizavimo įrenginys yra neįkainojamas daiktas automobiliuose. Be greičio stabilizavimo įrenginio, ilgos kelionės būtų labiau varginančios, vairuotojui bent jau
Greičio stabilizavimo įrenginys daug daugiau yra paplitęs amerikiečių automobiliuose negu Europos, todėl, kad keliai Amerikoje yra apskritai ilgesni ir tiesesni, ir maršrutai yra tolimesni. Su nuolat didėjančiu eismu pagrindinis greičio stabilizavimo įrenginys tampa mažiau naudingas, bet užuot tapęs atgyvenusio, greičio stabilizavimo įrenginio sistemomis prisitaiko prie šios naujos tikrovės - netrukus, automobiliai bus įrengti adaptyviu greičio stabilizavimo įrenginiu, kuris leis jūsų automobiliui sekti automobilį prieš tai, nuolat reguliuodamas greitį, kad palaikytų saugų atstumą.
Adaptyvus Greičio stabilizavimo įrenginys (ACC) yra savaeigė ypatybė, kuri leidžia transporto priemonės greičio stabilizavimo įrenginio sistemai pritaikyti transporto priemonės greitį prie eismo aplinkos. Radiolokacinė sistema, pridėta prie transporto priemonės priekio, yra panaudota, kad aptiktų, ar lėčiau judančios transporto priemonės yra ACC transporto priemonės kelyje. Jei lėtesnė judanti transporto priemonė bus aptikta, ACC sistema sulėtins transporto priemonę ir kontroliuos leidimą, ar laiko tarpą, tarp ACC transporto priemonės ir priekinės transporto priemonės. Jei sistema aptiks, kad priekinė transporto priemonės nėra daugiau ACC transporto priemonės kelyje, ACC sistema pagreitins transporto priemonę atgal į jos komplekto greičio stabilizavimo įrenginio greitį. Ši operacija leidžia ACC transporto priemonei autonominiai sulėtėti ir pagreitėti su eismu be kišimosi nuo vairuotojo. Metodas, kuriuo ACC transporto priemonės greitis yra kontroliuotas yra per mašininę droselio kontrolę ir apribotą stabdžio operaciją.
- Microsoft Word 227 KB
- 2012 m.
- 22 puslapiai (2973 žodžiai)
- Universitetas
- Dovydas
-