Apgyvendinimo sektoriaus subjekto galimybių studija (2)



Apgyvendinimo sektorius. Verslo idėja. Rinkos segmentas geografinis. Vartotojo elgsenos vidiniai požymiai. Rinkos segmentų išlaikymas.
Sėkmingo verslininko tikslas yra pritraukti kuo daugiau klientų ne tik iš savos šalies, tačiau ir iš svetur. Naujo kliento pritraukimas reiškia naujas pajamas, tačiau norint paversti savo verslą pelningu būtina žengti viena koja priekyje negu esami konkurentai.
Siekiant, kad apgyvendinimo sektoriaus paslaugos sėkmingai būtų naudojamos, reikia atsižvelgti ir į geografinę padėtį, ar ji yra patraukli žmonėms.
•patogumų (t.y. miegamieji, barai, restoranai, susitikimų kambariai, sportas, poilsis);
Veiklos Anykščiuose jau yra daug, tačiau kur apsistoti – vos kelios vietos. Pačiuose Anykščiuose yra tik 4 apgyvendimo vietos. Viena iš populiariausių ir aukštesnio lygio apgyvendinimo ir sveikatingumo centrų yra „SPA Vilnius Anykščiai“. Taigi, mano verslo idėja būtų apgyvendinimo kompleksas prie slidinėjimo trasos ant Kalitos kalno – nameliai „ant kojų“.
Šie nameliai daugiau būtų orientuoti veikti žiemos laikotarpiu, nes būtų pastatyti prie slidinėjimo trasos. Taigi, reiškia metų laikas turėtų daug įtakos jų klestėjimui. Tačiau jie turėtų būti paklausūs ir vasaros laikotarpiu, nes prie pat yra ir vasaros rogučių trasa, kuri visuomet turi daugybę lankytojų. Žinoma, atitinkamai keistųsi ir kaina skirtingu sezonu ar švenčių dienomis.
Mano namukai būtų statomi apačioje trasų, prie vandens telkinio. Prie kurio jau dabar yra įrengta lauko kavinukė, priklausanti slidinėjimo trasų savininkams.
Šį verslą tikriausiai bandytume sujungti su slidinėjimo trasa, kad taptų vienu, neatsiejamu be kito verslu.
- Microsoft Word 1104 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 8 puslapiai (975 žodžiai)
- Universitetas
- Kamilė
-