Aptarnavimo kultūra



Lankytoju aptarnavimas referatas. Lankytojo aptarnavimas referatas.
Aptarnavimo kultūra. Tikslas. Aiškinti bendravimo psichologijos ypatumus. Mokyti bendrauti su klientu, ir atlikti pirminę kliento apžiūrą. Administratorius gali atsisakyti priimti klientą, jeigu. Į ką turėtų atkreipti dėmesį meistras, pradėdamas darbą? Auksinė taisyklė –. Kontroliniai kliausimai ir užduotys.
Ir kirpėjai ir nagų priežiūros specialistai dirba bendraudami su klientais. Geram darbui labai svarbu tarpusavio santykiai, susiklostantys tarp meistro ir lankytojo. Todėl salono darbuotojo mokėjimas sumaniai bendrauti ( gebėti teisingai ir gražiai kalbėtis su klientu) ne ką mažiau svarbus nei jo profesinis meistriškumas. Tai yra vienas esminių jo profesionalumo elementų.
Meistro ir kliento bendravimas prasideda dar laukiamajame. Įspūdis kurį lankytojas susidarys apie saloną .daug priklauso nuo administratoriaus. Neretai pirmasis įspūdis nulemia ir tai, ar lankytojas čia dar sugrįš.
- Microsoft Word 26 KB
- 2013 m.
- 3 puslapiai (1211 žodžiai)
- Eglė
-
Aptarnavimo kultūra. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/aptarnavimo-kultura.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:20