Kliento aptarnavimas



Kliento aptarnavimas. Kas yra kliento aptarnavimas? Klientų aptarnavimas – tai įmonės veidas. Profesionalaus aptarnavimo rezultatas. Patirtis, kurią klientas gauna per kiekvieną tiesioginį ir netiesioginį kontaktą su įmonės personalu. Klientų aptarnavimo standarto svarba. Įmonės, diegdamos klientų aptarnavimo standartą. Klientų aptarnavimo standartuose įmonės dažniausiai užfiksuoja profesinės etikos ir etiketo reikalavimus. Vadovai, vadovaudamiesi standarte apibrėžtais principais. Be to, klientų aptarnavimo standartas padeda supažindinti naujus darbuotojus su įmonės klientų aptarnavimo kultūra. Klientų aptarnavimo standarto pavyzdys. Profesionalaus klientų aptarnavimo principai. Lygiaverčiai santykiai su. Užtikrintumas. Jis siejamas su kliento poreikiu gauti patikimos informacijos. Šis poreikis kyla iš noro gauti išsamią ir teisingą informaciją apie prekę ar paslaugą. Reagavimas ir atidumas. Tai siejama su darbuotojo reagavimu į kliento kreipimąsi. Jautrumas ir empatiškumas. Šios savybės susijusios su kliento jausmų. Savigarbos puoselėjimas – tai parodymas klientams.
- MS PowerPoint 4381 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 15 puslapių (504 žodžiai)
- Profesinė mokykla
- Emilija
-