Butiko „Vynuogė “ rinkodaros analizė


Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai ir rinkodaros orentacija. Rinkodaros tyrimas. Rinkodaros aplinka. Įmonės „Vynuogė“ mikroaplinka. Makroaplinkos elementai. Konkurentų analizė. Vartotojo elgsenos faktoriai. Rinkodaros segmentavimas, tikslinė rinka, pozicionavimas. Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. Pozicionavimo žemėlapis. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Išvados. Literatūra.


Rinkodara – verslo veiklos sritis, kuri remiasi nuostata, jog verslo įkūrimas bei veikla turi prasidėti nuo vartotojų poreikių išsiaiškinimo ir tik per poreikių tenkinimą būtų siekiama verslo tikslų. Rinkodara apima rinkos analizę, rinkodaros priemones, pardavimų prognozę, tinkamos kainos nustatymą, realizavimo kanalus ir taip pat organizuoja rėmimo kompleksą. Rinkodaros teorini pagrindą sudaro: ekonomikos teorija, kuri suteikia žinių apie kainas, pasiūlą bei paklausa, psichologija, kuri informuoja apie vartotojų elgseną bei vadyba, kuri analizuoja, kontroliuoja, planuoja veiklą. Rinkodaros procesas tai rinkodaros galimybių analizė, tikslinių rinkų parinkimas, rinkodaros komplekso sukūrimas ir rinkodaros vadyba. Rinkodara iš tiesų yra aktuali, nes norint sukurti pelningą, sėkminga ir konkurencinga verslą yra svarbu žinoti vartotojų poreikius ir norus ir taip pat pritaikyti turimas žinias, jog tiek poreikiai, tiek norai būtų išpildyti maksimaliai.

Rinkodaros kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksnių ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojo poreikius bei pasiekti įmonės rinkodaros tikslus. Įmonės rinkodaros veiklos centre yra vartotojas, todėl jo poreikių patenkinimui ir aptarnavimui skiriamos visos įmanomos pastangos. Įmonė naudodama rinkodaros komplekso elementus bei konkuruodama su kitomis įmonėmis, gali keisti savo veiklos būdus ir stilių, stengtis išsiskirti iš konkurentų gausos ir užimti naujus, pelningesnius rinkos segmentus. Rinkodaros kompleksas arba keturi P susideda iš keturių elementų:

Kaina – priimami sprendimai ir veiksmai, susiję su prekės kainos nustatymu, jos didinimu ar mažinimu bei nuolaidų taikymu.

Pateikimas – priskiriami sprendimai ir veiksmai, kuriais pasirenkamas prekės pateikimas.

Kiekviena įmonė turi pasirinkti rinkodaros orientacija, kuri yra orientuota į vartotojų tikslinę rinką. Remiantis pasirinkta strategija yra dėliojamas tolesnis veiksmų planas. Rinkodaros orientacija sudaro penki punktai: gamybos, prekės, pardavimo, rinkodaros ir socialinė – etinė. Parduotuvėje „Vynuogė“ yra pasirinkta prekės orientaciją, nes teikiamos geros kokybės, unikalios prekės ir rinkodaros orientaciją, nes tenkinami vartotojų poreikiai.

Apibendrinant parduotuvėje „Vynuogė“ yra siūloma įsigyti moteriškas šilkines sukneles bei marškinėlius. Kainos yra aukštos, nes tai vienetinė, išskirtinė prekė, kurios niekas daugiau neturės. Butikai plečia savo turima veikla, todėl yra įsikūrė pačiame Vilniaus senamiestyje bei Kaune – populiariausioje alėjoje. Rėmimas vykdomas naudojant reklamą įvairiuose internetiniuose tinklapiuose ir socialiniuose tinkluose, taip pat stenduose, žurnaluose. Pardavimai yra skatinami principu, jog įsigytų lojalių klienčių bei taip pat nemokamu pristatymu įsigijus prekių daugiau nei už 50 eurų. Įmonėje šiuo metu dirba penki kvalifikuoti specialistai. Parduotuvėje „Vynuogė“ labai svarbu ryšiai su visuomene, todėl dažnai yra rengiami kolekcijų pristatymai, taip pat klientai, kurie yra nurodę asmeninius duomenis, visada gauna geriausius pasiūlymus pirmieji, apie vykdomus išpardavimus, naujas nuolaidas bei naujo asortimento pristatymo laiką.

Iš pateiktos diagramos matome, jog iš 67 atsakiusiųjų respondentų didesnė dalis, net 87 procentai yra moterys ir tik 13 procentų sudarė vyrai.

  • Microsoft Word 1312 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 36 puslapiai (5535 žodžiai)
  • Kolegija
  • Paprastasvyrukas
  • Butiko „Vynuogė “ rinkodaros analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Butiko „Vynuogė “ rinkodaros analizė. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/butiko-vynuoge-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:24
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo