Rinkodaros tyrimas ir tobulinimas Čili


Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Rinkodaros planavimo procesas. Rinkodaros plano sudėtinės dalys ir metodai, skirti rinkodaros planavimui. Mikro- ir makroaplinkos analizė. Rinkodaros komplekso ir elementų vertinimas. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. Rinkodaros biudžetas. Uab „Čili Holdings“ rinkodaros planavimas. Apie Uab čili holdings. Uab čili holdings misija ir tikslai. Uab čili holdings aplinkos analizė. Rinkodaros komplekso elementų analizė. Rinkodaros biudžetas. Išvados. Literatūra. Priedai. Anketa.

Rinkodara – pirkėjo poreikių sritis, iš kurios įmonė gali pasipelnyti. Norint sėkmingai vystyti verslą rinkoje, kurioja vyksta visi sandoriai, prekių ir paslaugų pirkimas, reikia tą rinką pažinti, o tam reikia atlikti tyrimus. Tam kad apibūdinti esama situaciją rinkoje svarbu nustatyti jos būklę ir kokie aplinkos veiksniai ją įtakoja. Svarbu nustatyti kokios ir kur yra potencialios produktų rinkos. Už rinkos apibrėžimo visada slypi skirtingi žmonės (jaunimas, senjorai, vidutines, žemas ar aukštas pajamas turintys asmenys, moksleiviai, studentai ir t.t.), o jie yra potencialūs vartotojai. Rikodara padeda tinkamai išsiaiškinti vartotojų poreikius, ir jų patenkinimui priimti tinkamus sprendimus. Marketingo sprendimai daromi tyrimais ir analize, dėka to gaunama reikalinga informacija tam, kad pagerinti pardavimus, sutaupyti finansus ir laiką, padidinti pelną.

Problema: Kokie sprendimai ir veiksmai pagerins vartotojų poreikių tenkinimą, padės pritraukti daugiau klientų?

Tikslas: Surasti priemonęs ir sprendimus, kurios padės tobulinti UAB „Čili holdings“ rinkodarą.

Įmonės veiklos planavimas leidžia suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip siekiant geresnio bendro rezulato. Planavimas tai orientacija į ateitį, įmonėms yra butinybė nustatyti savo tikslus ir sukurti strategiją jiems pasiekti. Strateginis rinkodaros planas yra ilgalaikis, ir turi būti aiškus bei konkretus, orentuotas į tiksus, kurių yra siekiama. Plane turi būti apgalvoti tokie dalykai kaip kuriamas įvaizdis, kainodara, įmonės ir prekės ženklo pozicionavimas. Kadangi rinkodaros strateginis planas aprėpia ne mažiau kaip 3-5 metus, jis nėra pakankamai detalus. Smulkesnes detales ir mažesnį laikotarpį apema taktinis planavimas. Jis skirtas konkretizuoti strateginį planą, tikslinti praktinius įgyvendinimo būdus.

Misija – suprantama kaip tvirtinimas, atskleidžiantis įmonės egzistavimo prasmę. Teisingai suformuluota misija turi unikalumo bruožu, padėdančių išsiskirti tarp kitų įmonių. Misija yra kompanijos filosofija, duodanti suvokimą išorės subjektams apie įmonę ir jos siekimus, padeda suformuoti arba užtvirtinti susiformavusį įvaizdį. Taip pat išryškina darbuotojams bendrą tikslą, įmonės paskirtį, padeda sukurti vieningumą pačioje kompanijoje. Misija padeda efektyviau valdyti kompaniją nes ji:

Nusako darbuotojui jo darbo prasmę, o tai yra papildomas motyvavimas

Klientai – išsiaiškina kokius vartotojų poreikius siekia tenkinti kompanija ir kas yra klientai ir kokių laukiama.

Svarbiausi tikslai – misijoje jie yra pabrėžiami, bet formuojami abstrakčiai, konkrečias detales paliekant vėlesniam etapui. Tai padeda atskirti tikslinęs organizacijos dalis

Pagrindinės etikos vertybės – pabrėžiama įtaka socialiems procesams ir pabrėžiama organizacijos atsakomybė

Konkurenciniai pranašumai – sprendžiamas klausimas, kuriose srityse organizacija stengsis įgyti pranašumą prieš konkurentus.

Tikslai gali būti skirstomi į trumpalaikius ir ilgalaikius pagal trukmę, skirstomi pagal savo sritį ir formuojami į konkrečius uždavinius konkretiems darbuotojams. Dažniausiai juos formuoja įmonės vadovas arba panašias pareigas užėmantys darbuotojai. Įmonės tikslai pasižymi apibrėžtu laikotarpiu ir išmatuojamu rezultatu, taip lengviau kontroliuoti rezultatų siekimą. Užduotys planuojamam laikotarpiui apibrėžtos kokybiniais ir kiekybiniais rodikliais marketingo projektuose ir strateginiuose planuose. Misija duoda bendrus orientyrus organizacijos funkcionavimui, atspindinčius kompanijos egzistavimo tikslą. Rezultatai kurių kompanija siekia kelis metus yra ilgalaikiai, dažniausiai 5 metai. Šie tikslai susijesu šiomis sritimis: pelningumas, konkurencinė padėtis, technologinis pirmavimas, produktyvumas, tarnautojai, atsakomybė visuomene ar darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.

Suformavus kompanijos ideologiją, planuojami tikslai, kurių kompanija sieks trumpalaikiu ir ilgalaikiu periodu. Rinkodaros planavimu tiriami vartotojų poreikiai, palaikomi ryšiai per remimą. Taip įmonėms lengviau nuspresti kaip kurti ir tobulinti prekes, reguliuoti kainas. Šie veiksmai atliekami pelningai arba atsitiktinai. Pelningai marketingo srities funkcijos yra apgalvotai derinamos tarpusavyje ir su kita įmonės veikla, o atsitiktinai kiekvienas darbas gali būti atliekamas profesionaliai, tačiau nebūtinai dera su visais įmonės veikos aspektais.

  • Microsoft Word 350 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (3457 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tomas
  • Rinkodaros tyrimas ir tobulinimas Čili
    10 - 4 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Rinkodaros tyrimas ir tobulinimas Čili. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimas-ir-tobulinimas-cili.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:01
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo