Darbuotojų lojalumas



Tyrimo problema. Sėkmingai įmonės veiklai svarbus ne tik tinkamas įvaizdis klientų ar konkurentų akyse, bet ir vidinis įvaizdis, esantis tarp įmonės darbuotojų. Pasak Žakaitienės (2008) organizacijos vadovybė turi stengtis suformuoti lojalų bendradarbį, nes egzistuoja praktiškai visiems žinoma schema: darbuotojo lojalumas – kliento lojalumas – organizacijos pelningumas. Darbuotojų lojalumas yra tarsi organizacijos sėkmės raktas.
Tyrimo objektas – darbuotojų lojalumas.
Darbo tikslas – išanalizuoti darbuotojų lojalumą UAB ,,MAXIMA LT“ Vilniuje.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti teorinę darbuotojų lojalumo sampratos bei reikšmės organizacijai analizę;
2. Išnagrinėti pagrindinius veiksnius, kurie įtakoja darbuotojų lojalumą;
3. Įvertinti darbuotojų lojalumą UAB ,,MAXIMA LT“ bendrovėje.
- Microsoft Word 456 KB
- 2014 m.
- 53 puslapiai (9784 žodžiai)
- Universitetas
- Agata
-