Santykių marketingo koncepcija


Santykių marketingo koncepcija. Santykių marketingo plėtrą lemiantys veiksniai. Santykių marketingo dimensijos. Mokslininkai išskiria keturių tipų įsipareigojimus. Lojalūs klientai vartotojai mažiau linkę. Klientų lojalumas –. Lojalumas pasireiškia tada , kai. Netikras lojalumas pasireiškia tada , kai. Paslėptas lojalumas pasireiškia tada , kai. Santykių naudos gali būti. Santykių kaštai gali būti. Verte grįsto marketingo koncepcija. Vartotojo suvokiama vertė. Vartotojo vertė įmonei. Vartotojų įsitraukimą į vertės kūrimą lemia. Įmonės veiksnių grupei priskiriamos. Bendros vertės kūrimas nagrinėjamas. Vartotojų suvokiamos vertės. Prekės ženklo įvaizdis nagrinėjamas dviem požiūriais. Prekės ženklo identiteto koncepcija. Prekės ženklo identiteto elementai. Prekės ženklo identiteto prizmė. Prekės ženklo vertė. Prekės ženklo asociacijos išreiškia. Prekės ženklo asociacijų kategorijos. Lojalumas prekės ženklui. Konkurencinio pranašumo samprata ir šaltiniai. Konkurencinis pranašumas gali būti. Konkurencinio pranašumo įgijimo šaltiniai. Bendrosios konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos.


Esmė – ilgalaikių santykių tarp pardavėjo, pirkėjo ir kitų rinkos dalyvių kūrimas, išlaikymas ir stiprinimas, užtikrinant abipusį pažadų davimą ir įgyvendinimą. Santykių kūrimas, palaikymas ir stiprinimas turi sukurti vertę tiek pačiai įmonei, tiek jos klientui.

Santykių marketingo plėtrą lemiantys veiksniai: 1) Technologijos revoliucija (ypatingai informacinių ryšio technologijų); 2) Daugiau pastangų ir laiko reikalaujantys klientai/vartotojai bei greitai besikeičiantys jų poreikiai; 3) Paslaugų sektoriaus plėtra; 4) Konkurencijos stiprėjimas.

Mokslininkai išskiria keturių tipų įsipareigojimus: 1) emocinius – troškimas tęsti santykius, kadangi jie yra mėgstami dėl jų teikiamos naudos; 2) normatyvinius – įgyjami iš klientų moralinių įsipareigojimų įmonei ir yra įtakojami kliento ir įmonės abipusių tikslų bei vertybių pažinimo; 3) besitęsiančius – jų pagrindu galima laikyti alternatyvų stoką pasirinkti kitą įmonę.

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (1198 žodžiai)
  • Universitetas
  • Milda
  • Santykių marketingo koncepcija
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Santykių marketingo koncepcija. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/santykiu-marketingo-koncepcija.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:47
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo