Dizaino ir mados industrija



Dizaino ir mados industrija. Komunikacijos strategijos planas. Kauno kovos menų akademija. Mados industrija - sportas. TIKSLAS populiarinti kovos menus ir jų sportininkus Lietuvoje. Auditorijos analizė. Veiksmų planas. Plano vykdymo seka. Atvirų durų dienų tiesioginės komunikacijos kanalo sukūrimas. Informacijos sklaida. Lankstinukas - plakatas. Kvietimas prisijungti.
SPORTAS, SVEIKA IR AKTYVI GYVENSENA Lietuvoje Ir pasaulyje labai populiarinama ir remiama. Sportininkai sekami socialiniuose tinkluose, jais domimasi. Šios naujovės lemia naujų organizacijų, apjungiančių kelias sporto šakas ir stengiančių pritraukti kuo daugiau perspektyvių sportininkų kūrimąsi. Jų pritraukimui reikalingos ne tik geros erdvės ir puikūs treneriai, bet ir estetinis pateikimas, žmonių pritraukimas.
PROBLEMA: Akademija veikia ne pilnai metus. Yra mažai žinoma, komunikacija silpna, nepakankamas dėmesys informacijos sklaidai NAUJUMAS: Tai ne klubas, tai organizacija jungianti klubus. Ji pirmoji tokio tipo kovos sporto organizacija galinti vienu metu apjungti iki 500 šios sporto šakos sportininkų. AKTUALUMAS: Tokio tipo organizacijos gali sulaukti daugiau siekėjų, daugiu dėmesio ir būti labiau paklausios ir populiarios.