Eismo saugumo darbas



TEORINĖ DALIS 1 užduotis. Iškilios greičio mažinimo priemonės. Balas. Užduotis. Važiuojamosios dalies siaurinimas. Balai. Užduotis. Aprašykite , kada yra aktualu mažinti transporto priemonių važiavimo greitį tipinėse vietose. Balas. PRAKTINĖ DALIS 1 užduotis. Pagrindiniai greičio mažinimo kalnelių tipai ir jų matmenys. Balai. Važiavimo greitis Ilgis L. Važiavimo greitis Ilgis , Aukštis. Užduotis. Žiedinės sankryžos ir jų elementai. Balai.
Iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms priskiriami šie inžineriniai įrenginiai: greičio mažinimo kalneliai; trapecinės formos greičio mažinimo kalneliai, daliniai trapecinės formos kalneliai,
Iškilosios greičio mažinimo priemonės naudojamos siekiant: sumažinti leistiną greitį nuo 90 (70) iki 50 km/h sumažinti leistiną greitį nuo 50 iki 30 km/h; 50 km/h greičiui palaikyti; 30 km/h greičiui palaikyti.
Aprašykite, kada ir kodėl iškilios greičio mažinimo priemonės nėra naudojamos.
Iškiliosios greičio mažinimo priemonės, kai greitis yra didesnis nei 70 km/h, nenaudojamos, kadangi kalneliai tampa kliūtimi ir automobiliui staigiai stabdant susidaro didelis greičių skirtumas.
2.1. Aprašykite, kada reikia siaurinti važiuojamąją dalį ir kuriose vietose tai atliekama;
Važiuojamoji kelio dalis siaurinama tuose valstybinės reikšmės keliuose, kurie kerta gyvenvietes, tam, kad tai yra vienas iš būdų sumažinti eismo greitį, saugumui užtikrinti. padidinti gatvę pereinančių pėsčiųjų ir dviratininkų bei kitų eismo dalyvių eismo saugą; apriboti tranzitinio transporto eismą.
- Microsoft Word 236 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 6 puslapiai (580 žodžiai)
- Kolegija
- Studeent
-