Gdansko jūrų uostas projektas



Gdansko jūrų uostas. Įvadas. Gdansko miesto ir uosto praeitis ir dabartis. Gdansko uosto charakteristika. Gdansko uosto statistika 2016 – 2018 metais. Gdansko uosto palyginimas su Klaipėdos uostu krovos rodiklių atžvilgiu. Išvados. Literatūra.
Įvadas. Gdansko uosto charakteristika. Išvados. Literatūra.
Aktualumas: Gdansko uostas turi išorinį uostą, kurio dėka Gdansko krovos rodikliai 2018 metais buvo didesni už Klaipėdos uosto. Norint daryti tam tikras išvadas apie krovos rezultatus, stebėti, kurie uostai tampa konkurencingi Klaipėdos uosto atžvilgiu, yra tikslinga analizuoti duomenų bazes su krovos rodiklių statistika ir lyginti, kurių krovinių krova didėja, kurių – mažėja, kurie uostai tampa konkurencingi. Darbo objektas: Gdansko jūrų uostas. Darbo tikslas: Išanalizuoti Gdansko uostą ir palyginti jo krovos rodiklius su Klaipėdos uostu. Darbo uždaviniai: 1. Remiantis literatūra išanalizuoti Gdansko uosto geografinę padėtį, uosto duomenis. 2. Išanalizuoti, kokie krovos rodikliai buvo Gdansko uoste 2016 – 2018 metais. 3. Palyginti krovos rodiklių statistiką tarp Gdansko ir Klaipėdos uostų.
Gdansko uosto augimas įvyko XIV amžiuje; Vienintelis konkurentas Baltijos jūroje buvo Liubekas; 1950 m. antroje pusėje prasidėjo krantinių ir uosto kanalų tobulinimai; Šiandien Gdansko uostas vienas didžiausių Baltijos jūros regione; Padalintas į dvi dalis: vidinį ir išorinį uostus;.
Vidinio uosto terminalai: Birių krovinių terminalas; Gdansko konteinerių terminalas; Keltų terminalas; Fosfatų terminalas; Skystos ir birios sieros terminalas; Vaisių terminalas.