Hilton apgyvendinimo įstaigų kitimo analizė


Hilton apgyvendinimo įstaigų kitimo analizė regionuose Amerikos regionas be JAV. Europa. Vidurio Rytai ir Afrika. Azija ir Ramiojo vandenyno regionas. Kiti regionai. Prekių ženklų pokyčių analizė 2021 Waldorf Astoria Hotels & Resorts. LXR Hotels & Resorts. Conrad Hotels & Resorts. Hilton Hotels & Resorts. Canopy by Hilton. Tapestry Collection by Hilton. Svarbiausi veiksniai , lėmę apgyvendinimo įstaigų skaičiaus kitimą Auganti verslo ir turizmo paklausa. Tvarumo ir inovacijų poreikis. Prabangos segmento augimas. Skirtingų viešbučių Vilniaus rinkoje Strateginių grupių žemėlapis Paslaugų kaina ir kokybė Aukšta kaina / aukšta kokybė. Vidutinė kaina / vidutinė kokybė. Žema kaina / žema kokybė. Informacija apie Hilton viešbutį Vilniuje iš Strateginių grupių žemėlapio Hilton Garden Inn. Kempinski. Waldorf Astoria. Išvada. Hilton Vilniuje Išorinės aplinkos veiksnių įvertinimo matrica Galimybės Augantis turizmo srautas Vilniuje. Verslo turizmo augimas ir konferencijų rinka. Skaitmeninės technologijos ir inovacijos. Tvarumo tendencijos. Bendradarbiavimas su vietiniais partneriais. Grėsmės Konkurencija iš kitų tarptautinių viešbučių tinklų. Pigių alternatyvų plėtra. Ekonominiai ir geopolitiniai svyravimai. Kainų svyravimai energetikos ir komunalinių paslaugų rinkose. Darbuotojų trūkumas viešbučių sektoriuje. Išvada apie Hilton strategiją Hilton Vilnius stipriai reaguoja į rinkos galimybes.


JAV: Hilton apgyvendinimo įstaigų skaičius išaugo 1333 viešbučiais. Tai rodo didelį augimą, o Jungtinės Amerikos Valstijos išlieka pagrindine rinka, kur Hilton mato didžiausias plėtros galimybes.

Amerikos regionas (be JAV): . Augimas nedidelis – 42 objektai, tačiau nuoseklus, o tai reiškia, kad ši rinka yra stabilesnė ir potencialiai mažiau svarbi palyginus su kitais regionais.

Europa: 230 viešbučiai. Tai ženklus augimas, kuris rodo didėjantį Hilton dėmesį Europos rinkai, kur matomas ne tik turizmo, bet ir verslo renginių augimas.

Vidurio Rytai ir Afrika: Nedidelis augimas – 14 viešbučių, bet šis regionas yra jautrus politiniams ir ekonominiams veiksniams, kurie gali riboti didesnę plėtrą.

Azija ir Ramiojo vandenyno regionas: Atsidarė 344 nauji viešbučiai. Tai vienas iš sparčiausiai augančių regionų Hilton portfelyje. Didelė turistų paklausa ir verslo plėtra Azijoje lemia greitą augimą šiame regione.

Kiti regionai: 11 objektų, kas rodo nežymų, bet stabilų augimą. Šie regionai gali apimti mažiau išplėtotas rinkas, kuriose Hilton mato nišines galimybes.

Hilton prekių ženklai patyrė reikšmingą plėtrą 2021–2023 m. laikotarpiu:

Waldorf Astoria Hotels & Resorts: Per du metus buvo atidarytas 1 viešbutis. Šis prabangus prekės ženklas išlaiko stabilumą su nedideliu augimu.

LXR Hotels & Resorts: Atsidarė 7 objektai. Tai prabangus prekės ženklas, kuris siekia tapti svarbiu rinkos žaidėju, orientuotu į aukščiausios kokybės klientus.

Conrad Hotels & Resorts: Buvo atidaryti 7 viešbučiai. Prabangių paslaugų plėtra šiame segmente atspindi padidėjusią paklausą aukščiausios klasės apgyvendinimo paslaugoms.

Hilton Hotels & Resorts: Tuo laikuotarpiu pradėjo veikti 20 nauji viešbučiai. Tai Hilton pagrindinis prekės ženklas, kuris išlieka stabilus ir toliau auga pasauliniu mastu.

Canopy by Hilton: Atsidarė 12 viešbučiu. Canopy yra premium klasės ženklas, orientuotas į modernų ir unikalų apgyvendinimą, skirtą jaunatviškai auditorijai.

Tapestry Collection by Hilton: Atvėrė duris net 55 nauji viešbučiai. Tai ženklas, skirtas klientams, kurie ieško autentiško ir išskirtinio viešbučio patirties, derinant unikalius dizaino sprendimus ir paslaugų kokybę.

  • Microsoft Word 142 KB
  • 2025 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (925 žodžiai)
  • Universitetas
  • Nesa
  • Hilton apgyvendinimo įstaigų kitimo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Hilton apgyvendinimo įstaigų kitimo analizė. (2025 m.). https://www.mokslobaze.lt/hilton-apgyvendinimo-istaigu-kitimo-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:23
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo