Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo planavimas atskleidžiant ugdymo pritaikymo ypatumus



Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo planavimas atskleidžiant ugdymo pritaikymo ypatumus. Trumpalaikis ugdomosios veiklos planas Savaitės tema. Priežastis kuri lemia SUP.
Siekti, kad vaikai pastebėtų ir nusakytų naminių gyvūnų požymius (kailis, keturios kojos, uodega), išmoks naminių gyvūnų pavadinimus.
Siekti, kad vaikai atskirtų, kurie gyvūnai gyvena namuose, o kurie tvarte.
Priežastis kuri lemia SUP: Mokymosi sunkumai dėl sulėtėjusios raidos (kalbos, pažintinės, motorikos, socialinės).
Martai 4 metų mergaitė, jai nėra nustatyta SUP. Marta sunkiai kalba, sunku ją suprasti, bendraamžiai jos nesupranta, todėl Marta beveik visada žaidžia viena pati, be vaikų. Mergaitė yra lėta, ji elgesio sutrikimų neturi jai sunku atlikti įvairias užduotis, užduoties metu mergaitė svajoja, žiūri pro langą, ilgai mąsto.
Po filmuko aptariame gyvūnams būdingus požymius (Karvė-marga, turi tešmenį, ragus; Ožka-balta, turi ragus, didelį kailį)
Dar kartą aptariame kokius garsus leidžia kiekvienas gyvūnas, kuris gyvena tvarte iš video filmuko. (Karvė, kiaulė, arklys, ožka, avis)
Popietė: Žaidimas ,,Surask namus“ (Du atskiri paveikslėliai viename pavaizduotas namas, kitame tvartas. Ir daug mažų paveikslėlių naminių ūkio gyvūnėlių laisvalaikio, vaikams reikia priskirstyti gyvūnus prie jų namų). Žaidimas žaidžiamas grupėje prie stalo.
Vaikas labai blaškosi, jai greit atsibosta daryti darbelius, sunkiai supranta ką reikia daryti, reikia daug kartu paaiškinti. Jai stengiamasi duoti mažiau darbo (pvž: Mažesni lapą, kuriame reikia spalvinti) tam, kad pabaigtų vis tiek iki galo darbelį.
- Microsoft Word 43 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 5 puslapiai (890 žodžiai)
- Kolegija
- Brigita
-