Organizacijos įvaizdis



XXI amžius yra globalizacijos, sparčios mokslo, technologinės raidos bei informacijos amžius, kuriame žmoniją pasiekia naujausi, moderniausi išradimai, o sparti verslo plėtra ir informacijos gausa įgauna dominuojantį vaidmenį. Labai svarbiu aspektu tampa pirmasis įspūdis, o organizacijos įvaizdžio kūrimas tampa plačiai nagrinėjama tema. XXI amžiuje vykstančios pažangos skatina derintis prie naujovių, todėl organizacijos norėdamos išlikti konkurencingame pasaulyje ir tapti dominuojančiomis turi formuoti savo įvaizdį taip, kad jis taptų visapusiškai palankus organizacijai ir per informacijos skleidimo šaltinius pateiktų visuomenei organizacijos veiklą ir ateities planus.
Įvaizdžio kūrimas tai didelė investicija, tačiau ji atsiperka, nes padeda organizacijai pritraukti naujų klientų bei partnerių, skatina pardavimus ir didina jų apimtį bei plėtros galimybes. Tai gi įvaizdis tampa svarbia sąlyga ogranizacijoms, siekiančioms ilgalaikės ekonominės sėkmės ir stabilumo.
Šiame darbe analizuosiu „Vičiūnų restoranų grupės“, restorano „Carskoje Selo“ įvaizdį. Šią organizaciją pasirinkau, nes tai yra mano darbovietė. Šios organizacijos įvaizdį aprašysiu pagal šią įvaizdžio struktūrą:
•Produkto įvaizdis(šiuo atvėju įmonės teikiamų paslaugų įvaizdis);
•Vartotojo įvaizdis;
•Vidinis įvaizdis;
•Vadovo įvaizdis;
•Personalo įvaizdis;
•Vizualusis įvaizdis;