Inovacinis verslas



Bendrovei reikia susikurti ar įsigyti kompetencijas, kurių dėka būtų galima įgyvendinti kiekvieną iš aukščiau išvardytų etapų. Taip pat, kiekvienos naujos inovacijos kūrimui turi būti paskirtas lyderis-“katalizatorius”, atsakingas už naują idėją.
Ką bendrovės turi daryti, kad atrastų naujų idėjų inovacijoms?
Daugelis rinkodaros specialistų pasakytų, jog reikia palaikyti dialogą su klientais – šie pasakyks, ko nori. Žinoma, tai gali pakuždėti daugybę puikių idėjų, tačiau, tikėtina, tai bus laipsniškos (angl. incremental), o ne revoliucinės (angl. breakthrough) idėjos. Klientai nesakė, jog jiems reikia asmeninio kompiuterio, “Palm” delninuko, “Walkman” grotuvo ar bevielio telefono.
Geriausiai šia tema yra išsireiškęs ilgametis “Sony” korporacijos vadovas, Akio Morita: “Rinkos tyrimai neduoda jokios vertės. Vartotojai nežino, kokį produktą galima sukurti. Mes žinome”. Idėjos gali “ateiti” iš bet kur, ne tik klientų ar mokslininkų labaratorijose. Pati bendrovė gali sugeneruoti daugybę idėjų, tačiau jos yra bevertės, kol neįgyvendintos ir nepristatytos rinkai.
Kiekvienas verslas turėtų laikytis dėsnio, jog 50 proc. pardavimų sugeneruoti turi per pastaruosius tris metus rinkai pristatyti nauji produktai ir paslaugos. Ši taisyklė vadinama “inovacijų rodykle”. Jokia bendrovė negali išgyventi su nuliniu inovacijų indeksu. Sunku išgyventi netgi su 20 proc.
- MS PowerPoint 806 KB
- 2015 m.
- Lietuvių
- 19 puslapių (590 žodžiai)
- Universitetas
- Malaja00
-