Klientų aptarnavimo analizė Maxima



Siekiant kokybiškai aptarnauti klientą, pardavėjai turi mokėti išsiaiškinti kliento poreikius ir surasti geriausius būdus jiems patenkinti. Būtent užsienio ir Lietuvos literatūroje vis daugiau dėmesio skiriama klientų poreikių studijavimui ir pardavėjų gebėjimui patenkinti kliento poreikius. Visiškas vartotojų patenkinimas užtikriną vartotojų lojalumą ir ilgalaikį finansinį stabilumą.
Tyrimo problema. Kiekvienos įmonės veikloje vienu iš svarbiausiu objektų yra vartotojas ir jo poreikiai. Priimdami sprendimus pirkti, jie lemia organizacijos pardavimus ir pelną. Organizacijai, kuri nori pasiekti savo tikslų, tenkindama vartotojo poreikius ir norus, labai svarbu gerai žinoti vartotojo savybes, vartotojo elgesį lemiančius veiksnius bei jiems galimą įtaką.
Kadangi vartotojų poreikiai vis didėja, didėja ir problemos, susijusios
su tų poreikių tenkinimu, todėl ir problemų aktualumas tik didėja. Siekiant kuo geriau tenkinti vartotojų reikmes būtina išsiaiškinti vartotojų norus ir poreikius. Vartotojų elgsena, jų poreikių žinojimas, kiekvieną įmonę įgalina efektyviau juos patenkinti, kurti abipusę naudą.
Darbo tikslas – išanalizuoti klientų aptarnavimo svarbą Maximos įmonei.
Darbo objektas. Maxima įmonės klientų aptarnavimas.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti vartotojų elgsenos sampratą.
2.Įvertinti UAB „Maxima“ išorinių ir vidinių veiksnių įtaką vartotojo elgsenai.
3.Nustatyti pagrindinius veiksnius lemiančius gerą aptarnavimą UAB „Maxima“.
Darbo metodai:
1.Mokslinės literatūros analizė
2.Apklausa raštu.
- Microsoft Word 68 KB
- 2012 m.
- 29 puslapiai (4768 žodžiai)
- Universitetas
- Laura
-