Konspektas apie pasiūlą


Pasiūla. Pasiūlos kiekis. Pasiūlą veikia. Kreivių analizė. Jei kaina mažėja. Jei kaina didėja. Pasiūlos kreivė rodo. Kainai padidėjus sumažėjus pasiūla. Gamintojai gaus maksm. Naudą , kai. Įmonės gali siekti →. Rinkoje veikia. Verslininkai tikisi. Kodėl kaina , tuo daugiau prekių ir paslaugų gamintojai nori parduoti. Išvada. Kodėl gamintojai linkę rinkai tiekti prekių / paslaugų , kai jų kaina ir atvirkščiai kainai. Siūlomas prekių ir paslaugų kiekis taip pat ? Augant kavos žinomumui , kylan. Kainos skatina kavines siūlyti daugiau kavas klientus keli būdai tai. Mažos kavinės pavyzdys. X kavos puodelių bendrasis produktas. Ribinė grąža. Mažėjančios ribinės grąžos dėsnis. Papildomai pagaminamos kavos kiekis. ☆ Išlaidos. ☆ Bendrieji kaštai. Bendrieji ir ribiniai kaštai Darbuotojų samdymas ir ribinis produktas. Ribinis produktas papildomai paruoštų kavos puodelių kiekis didėjo. Papildoma gamyba augo ir bendrieji kaštai. Ribinių kaštų mažėjimas. Ribinis produktas didėjo. Bendruosius kaštus didino mažiau. Mažėjo. Ribinio produkto ir ribinių kaštų ryšys. Kai ribinis produktas auga. Produkto gamybos ribiniai kaštai mažėja. Didėja . Kodėl gaminant daugiau kavos , ribinis produktas mažėja , o ribiniai kaštai didėja Mažėjančios ribinės grąžos dėsnis. Ribiniai kaštai didėja. Pasiūlos kreivė. Išvada . Trūksta laiko. Ribotas prekės kiekis.


3)Pasiūlos dėsnis – kai kiti pasiūlą veikiantys veiksniai (pvz., gamybos kaštai, technologijos) nekinta, prekės ar paslaugos kaina ir jų kiekis, kurį pardavėjai nori bei gali parduoti, kinta ta pačia kryptimi. Šis dėsnis nusako tiesioginę priklausomybę: aukštesnė kaina skatina didesnį pasiūlos kiekį, žemesnė – mažesnį, jei viskas kita išlieka pastovu (ceteris paribus).

(3)pasiūlos kreivė rodo: ryšį tarp prekės kainos ir siūlomo kiekio

(4)kainai padidėjus/sumažėjus pasiūla →nesikeičia(nėra kreivės poslinkio) →keičiasi siūlomas kiekis

1)Gamintojai gaus maksm. naudą, kai → gaus daugiausia pajamų ir pelno

3)Rinkoje veikia → soc. verslai (jiems svarbu soc. bei aplinkosaugos problemos →skurdo, nedarbo)

4)Verslininkai tikisi → siūlomos prekės/ paslaugos kaina, kad bus už jos gamybos kaštus (priešingu atveju nebus paskatos gaminti prekes/teikti paslaugas)

Kodėl kaina, tuo daugiau prekių ir paslaugų gamintojai nori parduoti?

1)→ augant kav. kainoms → didėjant paklausai → pardavėjai stengiasi imtis veiksmų didinti pasiūlą: investuoti į žemę, didinti auginamus plotus, naudoti daugiau trąšų

2)Išvada: daugiau pup. gamintojai siūlys, kai pup. kainos kils ir padegs papild. išlaidas.

Kodėl gamintojai linkę rinkai tiekti prekių/ paslaugų, kai jų kaina ir atvirkščiai kainai siūlomas prekių ir paslaugų kiekis taip pat ? →Dėl mažėjančios ribinės grąžos dėsnio ir ribinių gamybos kaštų.

augant kavos žinomumui, kylan. kainos skatina kavines siūlyti daugiau kavas klientus (keli būdai tai:

(1)pasamdyti daugiau darbuotojų kavai gaminti + aptarnauti klient. (patalpos pastovus gamy. veiks, kiti gamyb. veiksiai (darbas, kapitalas) kintamieji)

(3)Mažėjančios ribinės grąžos dėsnis –jei samdoma daugiau darbuotojų, tačiau neįsigyjama papildoma įranga, darbuotojai pradeda trukdyti vienas kitam.

○Pasamdžius daugiau darbuotojų, ribinis produktas (papildomai paruoštų kavos puodelių kiekis) didėjo , todėl kavinė galėjo aptarnauti daugiau klientų.

  • Microsoft Word 1575 KB
  • 2025 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (1087 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Lina
  • Konspektas apie pasiūlą
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Konspektas apie pasiūlą. (2025 m.). https://www.mokslobaze.lt/konspektas-apie-pasiula.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 19:39
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo