Konteinerių terminalas



Klaipėdos konteinerių terminalai. Savarankiškas darbas. Įvadas. UAB Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) yra viena iš pirmaujančių krovos įmonių Klaipėdos uoste. Tema –. Ro-ro terminalas. Ro-Ro terminalas tai vieta, kur transporto priemones įvažioja savo eiga. Ro – ro terminalo privalumai. Ro-Ro terminalai ir jo vežimo būdai yra patrauklūs tuo. Ro – ro terminalo techniniai parametrai. Klaipėdos Ro – Ro krovos terminalo krantinės ilgis sudaro 2 x 200 m. Klaipėdos konteinerių terminalas. Jūros krovos terminalų pagrindinė funkcija. Konteinerių terminalo charakteristikos. Klaipėdos konteinerių terminalo. KKT terminalai. Klaipėdoje yra 2 pagrindiniai konteinerių terminalai Ro – Ro generalinių krovinių terminalas (Minijos g. Bendras abiejų terminalų pajėgumas - 5 mln. Prognozavimas. Išvados. Taigi, Klaipėdos ro-ro krovos terminalo pagrindinė funkcija aptarnauti ro-ro keltus ir sausakrūvius laivus. Literatūra. Paulauskas, V. (2011). Optimalus uostas. Klaipėda KU l-kla Klaipėdos uostas.
Tema – Klaipėdos konteinerių terminalas Tyrimo objektas – Konteinerių terminalai Darbo tikslas – Įvertinti Klaipėdos konteinerių terminalo pajėgumo panaudojimą Darbo uždaviniai: Analizuoti, terminalų parametrus (ilgį, plotą, gylį, pajėgumą) ir krovinių krovos įmonės terminalų struktūrą ir specializaciją Įvertinti pagrindines technines priemones ir jų charakteristikos, įvertinti krovos rodiklius ir jų dinamiką (pokyčius).
Ro-Ro terminalas tai vieta, kur transporto priemones įvažioja savo eiga. Klaipėdos ro-ro krovos terminalo pagrindinė funkcija aptarnauti ro-ro keltus ir sausakrūvius laivus. Be to, atlikti krovinių perkrovimą iš puspriekabių į kitas transporto priemones ir aptarnauti / prižiūrėti puspriekabius – šaldytuvus. Taip pat, atlikti krovinių sandėliavimą uždaruose sandėliuose ir aikštelėse, prekių pakavimą, svėrimą bei komplektavimą.
Klaipėdos Ro – Ro krovos terminalo krantinės ilgis sudaro 2 x 200 m, grimzlės ilgis – 8.5 m. Terminale yra viena rampa, skirta dviem ro –ro laivams aptarnauti. Terminalas gali priimti laivus su maksimaliu ilgiu – 200 m. Ro – ro krovos terminale yra dviejų rūšių kranai su pajėgumu: 10 ir 32 tonos. Kita įranga, pvz.: birių krovinių perkrovimo ir fasavimo mazgas, kurio pajėgumas sudaro 50.000 tonų per mėnesį. Terminale įrengta aikštelė kuri įtalpina 200 puspriekabių, ir dengti sandėliai kurių plotis sudaro 10.000 m2.