Kremavimo logistikos paslaugų verslo planas



Santrauka. Verslo srities aprašymas. Įmonės tikslai. Paslaugos aprašymas. Rinkodara. Konkurencijos analizė. Palyginimas su kitomis įmonėmis. Rinkodaros planas. Kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama. Vietos analizė. Darbo jėga. Savininkai ir valdytojai. Įmonės struktūra. Prekių pardavimo ir įplaukų prognozės per pirmus metus. Ilgalaikis turtas (pagrindinės priemonėsPradinės išlaidos. Finansavimo poreikiai ir šaltiniai. Paskolos informacija. Ūkinės veiklos išlaidos. Kelių taršos mokesčio informacija. Projekto pelningumo svyravimų (rizikosĮvertinimas. Pirmųjų veiklos metų sąmata. Pelningumo lūžio taškas.
Šiomis dienomis vis populiarėja kremavimo paslaugos, tačiau šį sfera nėra išplėtota Lietuvoje, ypač iš logistinės pusės. Firmų, kurios užsiima kremavimo paslaugų logistika (gabenimas iki krematoriumo ir atgal) yra nedaug, iš asmeninės patirties norint pasinaudoti jų teikiamomis paslaugomis ne visada galima, nes daugumos įmonių spec. automobiliai būna užimti. Ši verslo idėja yra labai palanki dabartiniai situacijai, nes žmonės vis dažniau nori būti kremuotais, taip pat populiarėja specialios sienos kapinėse skirtos urnoms.
Kremavimo įstaigomis dažniausiai žmonės naudojasi per kitas įmones, kurios teikia transportavimo paslaugas. Šios įmonės išrašo vieną sumą už visas paslaugas klientui, o patys sumoka iš tų pinigų už kremavimą ir urną ir kitas paslaugas, taip pat pridedami savo uždarbį už transportavimo paslaugas ir dokumentų sutvarkymą. Ši verslo sritis yra gan nauja, nes kremavimo paslaugos prasidėjo visai neseniai mūsų šalyje, tokias paslaugas teikiančių įmonių vis daugėja, todėl pats laikas būtų pradėti šį verslą, nes žmonės naudodamiesi šiomis paslaugomis dažniausiai nori ne patrauklios kainos, o puikios kokybės. Mano kuriamos įmonės pavadinimas „ Ramybės kelias“, toks įmonės pavadinimas mūsų klientams leistų suprasti, kad visas kelias, kurį reikia nueiti norint palaidoti artimąjį, gali būti ramus, nes viską už juos galime sutvarkyti mes.
Mano įmonės „Ramybės kelias“ tikslas yra kokybiškai nugabenti lavoną iki kremavimo ir pristatyti į galutinę vietą, taip pat padėti klientams sutvarkyti dokumentus ir bendradarbiauti su šarvojimo ir kremavimo įstaigomis, kad klientui nereikėtų vargti ir ieškoti visko atskirai. Įmonė ruošiasi siūlyti protingą kainą už logistikos paslaugas, taip pat už papildomą sumą sutvarkyti visą dokumentaciją. Pagrindinis įmonės tikslas ne pigiai, o kruopščiai ir kokybiškai vykdyti savo darbą su spec. automobiliais, kurie turi šaldymo įranga skirta tokiems gabenimams, samdyti vairuotojus, kurie galėtų oficialiai bendrauti su žmonėmis ir būtų tvarkingi, kad įmonės teikiamos paslaugos paliktų tik teigiamus atsiliepimus.
Kadangi Lietuvoje mirštamumas yra 12/1000 žmonių per metus, o Lietuvoje yra 2,956 mln. gyventojų, tai per metus Lietuvoje miršta apytiksliai 35400 žmonių, apytiksliai 14 procentų gyventojų, 4956 žmonės renkasi kremavimo paslaugas per 2015 metus, o skaičius vis auga. Mano apskaičiavimas įmonei per metus atitektų 400-500 klientų, kurių įmonei su keletą darbuotojų turėtų pakakti gan greit pradėti gauti pelną.
Konkurentų užsiimančių šiomis paslaugomis nėra daug, dažniausiai transportavimu užsiima laidojimo namai, ten pat kur žmogus turi būti pašarvuotas, todėl žmonės norėdami pašarvuoti savo artimąjį namuose arba mažų miestelių laidojimo namuose negali naudotis šia paslauga, nes įmonių, kurios specializuojasi būtent su lavono transportavimų iki krematoriumo ir atgal, yra mažai. Todėl už logišką kainą, klientams galima pasiūlyti transportavimo paslaugas, o konkurencijos praktiškai nebūtų, nes didžiausios įmonės teikia tokias paslaugas tik tada, kai klientai naudojasi jų laidojimo namų paslaugomis. Todėl mano įmonė galėtų pasiūlyti savo paslaugas ne tik fiziniams asmenims, bet taip pat ir juridiniams, tokiems kaip maži laidojimo namai, kurie nėra specializuoti su transportavimu.
- Microsoft Word 144 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (3770 žodžiai)
- Kolegija
- Domickis
-