Laivo kompleksinis jėgainės skaičiavimas



Vilkikas stumbras pagamintas sausio mėnesi 2000 metų olandijoje. Įmonė damen shipyards , gerinchem mestas. Įmonės numeris.
Vilkikas pastatytas pagal klaipėdos valstybinės juros uosto direkcijos užsakymą. Registro klasė: lloyd‘s register of shipping riboto plaukiojimo (laivas skirtas įvairių tipų buksyravimo operacijoms uosto akvatorijoje, jūriniam buksyravimui ir gelbėjimo operacijoms juroje bet kokiems oro sąlygoms. Be to vilkike stumbras yra sumontuota išorine gaisro gesinimo įrangą, kure leidžia nauduoti šį laivą kaip pagrindine gaisrinę laivą klaipėdos jurų uoste. Laivas turi 22 tonas putą sudarančių skysčių ir naudojamas kaip gaisrinis laivas. Audros metu ir bet kokios avarinės situacijos atveju, vilkikas stumbras veikia pagal klaipėdos koordinacinio centro nurodlaivas varomas dviems fiksuoto žingsni sraigtais ant kurių yra uždėti specialiosios kreipiamąsias kurie atlikinėja vairo funkcijas. Vairavimo movos, kurie atlikinėja ir reduktorių funkcijas, pasuka sraigtą ir kreipiamąsias 3600 kampų, kas duoda vilkikui puikios manevravimo galimybės. Praktiškai bet kokių orų laivas gali išsilaikyti reikiamoje padėtyje, judėti šonų. Laivas puikiai valdomas, judant pirmyn ir atgal. Laivo jėgainė išdėstyta laivo viduryje. Įgulos gyvenamosios patalpos yra laivo priekyje po pagrindinio denio.
Laivė sumontuoti du pagrindiniai varikliai, kurio galia po 1566 kw, veleno sukimosi dažnis 1600 min-.
šiame laive buvo dirbta ir atliekama praktika, todėl laivas yra gerai pkadangi šis laivas skirtas buksyravimo darbams ir gaisro gesinimui, mes negalime kalbėti apie laivo keliamąją galią. Bet esant reikalui į šį laivą galima pakrauti 50 Denio krovinio. Aqupilot – nepriklausoma valdymo sistema, turinti atsarginį valdymą. Tai reiškia, kad kiekvienas aquamaster turi autonominę valdymo sistemą kurios kontrolė ir valdymas sumontuoti vairinėje. Aquamaster sraigtai yra valdomi hidraulinės movos pagalba. Slėgis kiekvienoje sraigto hidraulinėje sistemoje palaikomas hidraulinių siurblių pagalba. Movos kontroliuojamos elektra-hidraulinių vožtuvų pagalba, kurie kontroliuojami iš vairinės. Vairavimo sistema kuri sumontuota vairinėje leidžia kontroliuoti variklio apsukas ir sraigto padėtį viena ranka. T. Kiekvienas variklis kontroliuojamas viena ranka. Kiekvieno sraigto padėties indikatorius sumontuotas vairinėje, Sraigto padėties siekimo sistema. Aquamaster apsisukimo laikas - 180° per 15 sekundžių.
Sugedus pagrindiniai siekimo sistemai, movos kontrolė automatiškašiame laive įmontuota sistema kuri vadinamą sraigtas-vairas.
- Microsoft Word 1452 KB
- 2011 m.
- 27 puslapiai (5264 žodžiai)
- Universitetas
- Andrej
-