Lidl rinkodaros kompleksas



Lidl Lietuva. „Lidl Lietuva“ yra tarptautiniu mąstu veikianti įmonė. Prekė. LIDL misija yra parduoti kokybišką produktą už geriausią kainą. Kaina. Kaip ir visų mažmeninės prekybos tinklų prekių kainą įtakoja infliacija. Vieta. Prekybos tinkui „Lidl“ svarbu ne tik palaikyti sąžiningus verslo santykius su tiekėjais. Rėmimas. Išorinė įmonės komunikacija ir informacijos perdavimas vyksta Facebook. Dėkui už dėmesį!
Palyginus su Lietuvos mažmeninės prekybos konkurentais Lidl produkto ir kokybės santykis yra geriausias. Vienas iš „Lidl“ išskirtinumų yra, kad prekybos tinklas planuoja įvairių pasaulio šalių savaitės temas ir vyrauja InOut prekės – tai prekės, kurios nėra asortimentinės ir po tam tikro periodo nėra parduodamos. Teminių savaičių metu yra pardavinėjamos konkrečios šalies temų prekės.
Kaip ir visų mažmeninės prekybos tinklų prekių kainą įtakoja infliacija, karas ir produkto vertė. Taip pat LIDL turi savo asmeninius prekės ženklus, kaip Cien, Lidl turgelis, lupilu, Pilos, Solevita ir kt, kur pati nustato jų kainas. Akcines prekes nustato Lidl darbuotojai – prekių pardavimai yra stebiami kiekvieną dieną ir jeigu pastebi, jog prekės pardavimo procentas yra mažas, tai prekės kaina yra mažinama arba akcijos trukmė pratęsiama.
Prekybos tinkui „Lidl“ svarbu ne tik palaikyti sąžiningus verslo santykius su tiekėjais, bet ir visapusiškai jiems padėti bei stiprinti – ypač vietinius tiekėjus. „Lidl“ nuolatiniame maisto prekių asortimente lietuviškos prekės 2018 m.
- MS PowerPoint 7971 KB
- 2022 m.
- Lietuvių
- 7 puslapiai (346 žodžiai)
- Kolegija
- Greta
-