Logistinis klientų aptarnavimas DHL logistinių paslaugų teikimo kompanijoje



Logistinis klientų aptarnavimas. Klientų aptarnavimo lygio apibrėžimas. Gabenimo oro transportu paslaugos. Gabenimo jūrų transportu paslaugos. Kelių ir geležinkelių transporto paslaugos. Ar įmonėje yra sąryšis tarp logistikos ir marketingo. Kiek nagrinėjamai įmonei yra svarbus klientų aptarnavimas. Kuo jūs savo kompanijoje siekiate Klientų aptarnavimo strategija. Jūsų atveju , klientų aptarnavimo lygis , kuris yra dabar įmonėje , nusako. Kaip manote , ar padeda klientų aptarnavimo strategija pritraukti naujų klientų. Ar galima klientų aptarnavimą suskirstyti į atskirus elementus. Kadangi klientų aptarnavimo standartai turi tam tikrus elementus , sakykite , kuri elementų grupė nepriklauso klientų aptarnavimui. Kokie elementai priklauso kiekvienai iš kliento aptarnavimo grupių.
Firma elgiasi moraliai ir atsakingai, todėl verslo partneriams siūlo netik jiems reikalingų daiktų pristatymą, bet ir nebereikalingų atliekų išvežimą į utilizacijos vietas.
DHL išsiskiria iš kitų bendrovių itin motyvuojamais darbuotojais. Jie įkūnija bendrovės siekį prisiimti socialinę ir aplinkosaugos atsakomybę, kaip numatyta Bendrovės vertybėse;
Įmonės darbuotojai, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais, dirba įmonėje per 10-15 metų ir puikiai išmano savo veiklos sritį;
Kompanija sugeba buti labai lanksti taikydamasi prie kintančių klientų poreikių;
Klientui siūlomi keli krovinių gabenimo būdai: Autotransportu, jūra, oru, geležinkeliais, bei kombinuotu transportu.
„DHL“ – pirmaujanti pasaulyje pašto ir logistikos įmonių grupė pasaulyje. Savo veiklą pradėjo Amerikoje 1969 metais. Po susijungusi su Vokietijos paštu 1998 m. firma gali pasiūlyti įvairias skubias kompleksines logistines paslaugas tarptautiniu lygiu pritaikytas pagal kiekvieno kliento poreikius: sausumos, oro ir jūrų keliais, geležinkeliu. "Deutsche Post" yra vienintelis Vokietijos universaliųjų pašto paslaugų teikėjas teikiantis pašto ir siuntinių paslaugas Vokietijoje ir pasaulyje, tai didelę patirtį turinti firma. Šiuo metu „HDL“ turi daugiau nei 220 atstovybių įvairiose šalyse ir regionuose. Pasaulyje įsteigta per 18500 filialų.
Siekiant patenkinti visus galimus klientų poreikius susijusius su siuntų gabenimo bei logistikos paslaugomis, DHL veikia specializuoti padaliniai:
„DHL Freight“ siūlo skirtingos apimties Europoje ir kiekvienos šalies viduje krovinių gabenimo sprendimus. Kroviniai gabenami keliais ir geležinkeliais, pageidaujant galima derinti abu šiuos pristatymo būdus:
„DHL Global Forwarding“ yra krovinių gabenimo kelių ir oro transportu bei projektinės logistikos paslaugų tiekimo pasaulinis rinkos lyderis. Produktų bei paslaugų paketas apima pridėtinės vertės paslaugų visumą, suteikiančių kompanijai išskirtinę vietą rinkoje ir teikiančią klientams unikalias plataus masto paslaugas visame pasaulyje.
„DHL Supply Chain“ pateikia individualizuotus, informacinėmis technologijomis paremtus sprendimus visoje tiekimo grandinėje bet kokiai verslo rūšiai. Įtraukiant pagrindinę pirkimų logistiką, sandėliavimą bei pardavimų logistikos paslaugas, DHL užtikrina ir aukščiausios kokybės pridėtinės vertės paslaugas, tokias kaip papildomas pakavimas, lipdukų su kainomis klijavimas, sąskaitų išrašymas, užsakymų vykdymas – visas paslaugas iki pardavimų rėmimo ir finansinių paslaugų.
- Microsoft Word 49 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 8 puslapiai (1681 žodžiai)
- Universitetas
- Kotryna
-