Maršruto parinkimas Furnitūros vežimas Rokiškis - Hamburgas - Bremenas


Furnitūros vežimas Rokiškis - Hamburgas - Bremenas.


Įvertinti teisinį krovinio vežimo aspektą (aprašyti reikiamą dokumentaciją kroviniui, vairuotojui ir transporto priemonei);

Turint krovinį ir pasirinkus transporto priemonę jam vežti, kitas svarbus žingsnis krovinių vežimo technologinio proceso organizavime yra tinkamos krovinio pakuotės parinkimas. Pakuotė – tai priemonė ar jų kompleksas, užtikrinantis krovinio apsaugą nuo pažeidimų, o aplinką nuo galimo kenksmingo krovinio poveikio, jo saugojimo, krovimo ir transportavimo metu. Taigi pakuotė padeda užtikrinti sklandų transportavimo, krovos darbų ir saugojimo procesą. Pakuotės pagalba kroviniai yra jungiami į paketus – sustambintus krovos vienetus, kurių matmenys bei masė leidžia racionaliai išnaudoti transporto priemonę ir krovos įrangą. Paketavimas leidžia :

Į pakavimą įeina taros parinkimas, tvirtinimas su tvirtinimo priemonėmis bei žymėjimas. Tada gali būti įvairiai klasifikuojama pagal :

Tara padeda apsaugoti krovinį nuo galimų pažeidimų jį vežant, saugant ar krovos darbų metu.

Tvirtinimo priemonės yra naudojamos norint sutvirtinti sudarytą sustambintą krovos vienetą, kad vežant, vykdant krovos darbus ar saugant apsaugo nuo sustambinto krovos vieneto iširimo ir tam tikrų jo vienetų pametimo.

Supakuoti kroviniai turi būti paženklinti įvairiais aiškiai matomais ženklais. Ženklinimas nurodo, kaip su kroviniu turi būti elgiamasi vežimo, sandėliavimo ir krovos darbų metu. Ženklinimo tikslas – suteikti informaciją vežimų procesų dalyviams. Užrašai ant pakuotės turi sutapti su įrašais vežimo dokumentuose. Taip pat yra išskiriamas transportinis ženklinimas, sudarytas iš manipuliacinių ženklų, pagrindinių, papildomų ir informacinių užrašų.

Turint konkretų krovinį (šiuo atveju furnitūra), pasirinkus jam gabenti tinkamiausią transporto priemonę bei žinant išvykimo ir atvykimo punktus, kitas svarbus dalykas, kuri reikia pasirinkti organizuojant krovinių vežimo technologinį procesą, yra tinkamiausio maršruto pasirinkimas ir jo detalizavimas. Patogiausias būdas pasirinkti važiavimo maršruto pradinį variantą yra pasinaudoti Microsoft AutoRoute programa, kuri leidžia pasirinkti greičiausia ir trumpiausią maršrutą tarp pasirinktų miestų. Aš naudosiu GoogleMaps programa. Tačiau pasirinktą maršrutą svarbu koreguoti pagal galimus draudimus važiuoti krovininiams automobiliams per tam tikras gyvenvietes ar pasienio postus, Lietuvoje toks variantas yra Lazdijų pasienio punktas, per kuri krovininiai automobiliai neleidžiami. Taip pat geriau, jei išvengiama važiavimo per valstybes, kuriose yra reikalingas papildomos procedūros tokios kaip muitinės patikra ir panašiai. Pavyzdžiui, vykdant vežimus Europos Sąjungoje geriau vengti vežimų maršrutų einančių per ES nepriklausančių valstybių teritorijas, nes tokiu būdu atsiranda papildomų operacijų susijusių su muitinės procedūromis. Taip pat svarbu įvertinti įvairias tarptautines sutartis tarp savos valstybės ir valstybių, kuriose driekiasi maršrutas, tam atvejui, jei kartais būtų pasirašytos sutartys teikiančios lengvatas jas sudariusioms šalis dėl įvairių apribojimų ar mokesčių. Taigi, galiausiai įvertinus visus reikiamus aspektus pasirenkamas konkretus, optimaliausias laiko ir išlaidų atžvilgiu, maršrutas.

Kitas svarbus momentas, kuri reikia įvertinti sudarant ir detalizuojant maršrutą – leistinas vairuotojo darbo laiko ir poilsio grafikas. Vairuotojų darbo ir poilsio laiką reguliuoja „INSTRUKCIJA DĖL VAIRAVIMO IR POILSIO REŽIMO Nr. 1-2006.01.05“ pagal Tarybos reglamentus (EEB) Nr. 3821/85 ir 3820/85.

Teisiniai krovinio vežimo aspektai nurodo, kokie dokumentai reikalingi, kaip juos tinkamai įforminti vežamam kroviniui, transporto priemonei ir vairuotojui. Tinkamai nesutvarkius reikiamų dokumentų gali kilti nesklandumai kertant valstybių sienas, vykstant patikroms, bei kilus ginčams tarp siuntėjo, gavėjo ir vežėjo. Krovinio vežimą reguliuoja ir nurodo kokius dokumentus reikia turėti vietinės valdžios, tai pat šalių per kurių teritorijas krovinys gabenamas. Dokumentai pagal paskirtį būna skirti transporto priemonei, vairuotojui, bei kroviniui.

  • Microsoft Word 8462 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (4260 žodžiai)
  • Universitetas
  • Karlasss2
  • Maršruto parinkimas Furnitūros vežimas Rokiškis - Hamburgas - Bremenas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Maršruto parinkimas Furnitūros vežimas Rokiškis - Hamburgas - Bremenas. (2016 m.). https://www.mokslobaze.lt/marsruto-parinkimas-furnituros-vezimas-rokiskis-hamburgas-bremenas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:57
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo