Maršruto vežimo rodiklių skaičiavimas Vilnius – Hamburgas



Įvadas. Teorinės dalies analizė. Transporto rūšies ir priemonės parinkimas. Krovinio gabenimo maršrutų parinkimas. Krovinio pakuotės parinkimas. Krovinio gabenimo dokumentacija. Praktinė dalis. Transporto priemonės parinkimas. Krovinio gabenimo maršrutas. Krovinio pakuotės aprašymas. Dokumentacija. Priedai.
Tikslas – Pasirinkti optimalų maršrutą, transporto priemonę ir tinkamą pakavimą, vežant stakles nuo Vilniaus iki Hamburgo.
Didelė kaina. Apskaičiuojama nepriklausomai nuo pakrovimo apimties, palyginus su visu automobilio įkrovimu.
Gaminio savybės (jautrūs dūžiui, šviesai, temperatūriniam režimui, drėgmei ir kt.).
Krovinio pakuotės markiravimas – specialių užrašų ir ženklų rašymas ant krovinio. Markiruojama dažais, klijuojant popierines etiketes, pritvirtinant žymines lenteles.
Dokumentai, patvirtinantys ar transporto priemonėje yra atitinkama įranga – tachografai, apsaugos priemonės; refrižeratoriams – įranga temperatūrai matuoti ir kt.
Krovinio draudimo dokumentai – krovinio draudimu gali rūpintis krovinio vežėjas, siuntėjas ar gavėjas.
Matmenys (ilgis, plotis, aukštis), m – I: 13,45; P: 2,47; A: 2,58.
Kita įranga – ABS, pakeliama ašis, gale durys, sutraukiamas stogas ir šonai.
Kadangi maršrutas eina per šias valstybes: Lietuva, Lenkija, Vokietija maksimali autosastato bendra masė gali būti iki 40 t. Taikomos išimtys tik vežant konteiniariais – tada maksimali bendra masė gali būti iki 44 t.
Puspriekabės nuosavas svoris – 6.2 t. Vilkiko nuosavas svoris – 8,935 t. Tad, įvertinus puspriekabės ir vilkiko nuosavus svorius, galima daryti išvadą, kad puspriekabėje galima vežti krovinį, kurio bruto masė būtų iki 24,865 t (40 –6,2– 8,9).
Staklių pakrovimui į transporto priemonę ir vežimui palengvinti, jos yra kraunamos ant paletės. Konkrečiai nagrinėjamu atveju renkamės EURO standarto paletes, kurių vienos išmatavimai yra 800x1200 mm, aukštis – 166 mm, svoris – 25 kg, o maksimali galima apkrova – 1200 kg. Į standartinių matmenų puspriekabę (kaip ir pasirinkta) telpa 34 EURO paletės. Krovinio netto masė, tai yra kiek gryno krovinio galime vežti, yra:
Krovinio vežimui iš Vilniaus į Hamburgą yra keletas maršrutų. Siekdama parinkti optimaliausią maršrutą, nagrinėjau kiekvieno galimo maršruto privalumus ir trūkumus. Vertindama galimus maršrutus, didelį dėmesį skyriau kelių tinklui, kelių dangai ir kokybei, infrastruktūrai, eismo apribojimams bei saugumui.
Šis maršrutas – tai greičiausias kelias iš Vilniaus į Hamburgą– 1309 km.
Šis maršrutas – šiek tiek tolimesnis, bet daug patikimesnis. Važiuojant šiuo maršrutu, nuo Vilniaus iki Hamburgo - 1146km.
Krovinys – staklės dėžėse – bus sudėtos ant europalečių (dugninių) ir sutvirtintas standžia įpakavimo juosta. Europaletės matmenys – 1200 x 800 x 200 mm, svoris – 20 – 25 kg, įkrovumas iki 1 t. (7 pav)
Dėžių, kuriuose bus supakuotos staklės, matmenys – 850 x 800 x 850 mm, svoris – 700kg t.y. ant kiekvienos europaletės bus 1 dėžė, europaletė išlaiko tik iki 1t - 1,2t. Taigi, puspriekabėje krovinys ant kiekvienos europaletės (įvertinus ir europaletės aukštį) bus 1.2 m – toks aukštis yra leistinas ir tinkamas, kadangi puspriekabės aukštis yra 2,58 m. Palečių matmenys ribos formuojamų paketų gabaritus.
O tai reiškia, kad puspriekabėje, kurioje bus vežamas krovinys tilps 34 europaletės (33.2215 / 0.96). Reikia pažymėti, kad visus krovinio krovimui ir vežimui reikalingus prietaisus ir pagalbines medžiagas tieks, paruoš ir įrengs įmonė – krovinio siuntėja, o nuims – įmonė – krovinio gavėja.
- Microsoft Word 3893 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 23 puslapiai (3588 žodžiai)
- Universitetas
- Margarita
-