Mokinių tarpusavio santykiai ir grupės narių sociometrinis statusas


Mokinių tarpusavio santykiai ir grupės narių sociometrinis statusas. Tyrimo tikslas. Eiga. Rezultatu aptarimas. Hipotezės. Išvados.


Tyrimo tikslas buvo išanalizuoti 12 klasės mokinių tarpusavio santykius ir nustatyti kiekvieno grupės nario sociometrinį statusą. Tyrimas buvo atliktas su 12 mokinių, amžius – 17–18 metų, kurie ilgą laiką mokosi kartu ir gerai vieni kitus pažįsta. Tyrimo metu naudojamas sociometrinis klausimynas leido įvertinti, su kuriais grupės nariais mokiniai norėtų ir nenorėtų dirbti poroje atliekant projektą, siekiant nustatyti jų socialinį statusą grupėje. Tai padėjo atskleisti grupės hierarchiją, lyderius ir atstumtuosius, taip pat galimas tendencijas linkis į pogrupius. Remiantis gautais duomenimis, buvo apskaičiuoti grupės glaudumo ir integralumo rodikliai, parengta sociograma, vaizduojanti grupės socialinę dinamiką.

Tyrimo dalyviai buvo užtikrinti dėl konfidencialumo, ir paaiškinta, kad jų atsakymai bus naudojami tik studijų darbe, be jokios asmeninės informacijos atskleidimo. Dėl mažos tiriamųjų imties, jiems buvo pasiūlyta sėdėti atokiau vienas nuo kito, kad jie jaustųsi laisviau. Tiriamiesiems buvo nurodyta apytikslė užduoties trukmė (15 min.), tačiau laiko ribojimai nebuvo griežti. Prieš pradedant, buvo pateikta tyrimo instrukcija, paaiškinant, kad negalima kalbėti, žiūrėti į kitų anketas ir užduotis atlikti savarankiškai.

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2025 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (523 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marija
  • Mokinių tarpusavio santykiai ir grupės narių sociometrinis statusas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Mokinių tarpusavio santykiai ir grupės narių sociometrinis statusas. (2025 m.). https://www.mokslobaze.lt/mokiniu-tarpusavio-santykiai-ir-grupes-nariu-sociometrinis-statusas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:39
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo