Mokymo metodų taikymas



Įvadas. Mokytojo profesijos specifiškumas. Ugdymo metodų raida lietuvoje. Ugdymo metodų samprata. Mokymo metodų kaita, taikymas ir pasirinkimas ugdyme. Mokymo metodai ir bendroji švietimo kaita. Mokymo metodų pasirinkimo kriterijai. Mokymo metodų klasifikavimo problema. Mokymo metodai susiliejančio ugdymo procese. Mokytojo, mokymo metodų ir mokinio santykių problema. Mokomosios veiklos aktyvinimas. Aktyvuoto mokymo modelis. Mokymo metodų derinimas su mokinių pasirengimo lygiu. Bendrųjų gebėjimų samprata ir jų ugdymas, naudojant aktyvaus mokymo. Metodus. Išvados. Literatūra.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kokius mokymo metodus mokytojai taiko savo pamokose ir nustatyti jų taikymo priežastis.
Darbo uždaviniai:
Įvertinti mokytojo profesijos specifiškumą.
Apibūdinti aktyvaus mokymosi metodų kaitą, klasifikaciją ir svarbą ugdyme.
Aptarti mokymo metodų taikymą bendrųjų gebėjimų ugdyme.
Darbo metodai: mokslinės literatūros bei švietimo dokumentų analizė
- Microsoft Word 55 KB
- 2014 m.
- 34 puslapiai (8833 žodžiai)
- Universitetas
- Robertele92
-
Mokymo metodų taikymas. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/mokymo-metodu-taikymas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 21:56