Motyvacija materialinis ir moralinis skatinimas



Temos aktualumas. Akivaizdu, jog kiekvienos pelno siekiančios organizacijos ir įmonės tikslas yra būtent pelnas. Šis reiškinys labai priklauso nuo to, kaip įmonės darbuotojai žiūri į savo pareigas, bei įmonės gerovę. Įmonės vadovai, norėdami, kad jų verslas klestėtų, turi atsirinkti patikimus ir kvalifikuotus darbuotojus.
Problematika. Motyvacijos nebuvimas ar netaikymas turi didelę (neigiamą) įtaką įmonių pelnui, tai neatsiejama kiekvienos iš jų gyvavivmo dalis. Darbe tiriamos motyvacijos buvimo ar nebuvimo problemos ir naudos uždarojoje akcinėje bendrovėje „Vitlaima“.
Darbo objektas: motyvavimo priemonės įmonėje „Vitlaima“.
Darbo tikslas: išanalizuoti motyvacijos reikšmę, darbuotojų motyvavimo būdus ir jų poveikį įmonės valdymui.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti darbuotojų motyvavimo svarbą ir apibūdinti motyvacijos teorijas, materialinio ir moralinio skatinimo būdus, jų poveikį įmonės valdymui.
2.Išanalizuoti, kaip UAB „Vitlaima“ vadovai motyvuoja savo darbuotojus.
3.Išanalizuoti įmonės darbuotojų motyvacijos lygį.
Darbo metodai.
Mokslinės – teorinės literatūros analizė, lyginamoji analizė. UAB „Vitlaima“ motyvacijos sistemos stebėjimas ir analizė. Taip pat įmonės duomenų analizė.
- Microsoft Word 63 KB
- 2013 m.
- 23 puslapiai (5595 žodžiai)
- Universitetas
- Saulius
-