Muzikavimo ypatumai vaikų darželyje



Tyrimo aktualumas: Vis dažniau pedagogai vaikams pateikia jau įrašytą muziką, neleisdami pajausti patiems ugdytiniams muzikavimo instrumentu žavesio, skambesio, garso ir judesio harmonijos.
Tačiau pedagogai turėtų atkreipti savo ir vaikų dėmesį į natūralius instrumentus, kurių galima prisirinkti kiekvienais metais įvairiausiu laiku. Jie yra įdomaus tembro, žadina fantaziją, lavina vaizduotę ir kūrybiškumą. Svarbiausia - natūralūs, gamtos siūlomi instrumentai nereikalauja didelių finansinių resursų.
Tyrimo problema:. Muzikavimas yra viena iš mokymo forma. Tačiau pastaruoju metu muzikavimas primirštas, pedagogai pamėgo dainavimą, muzikos klausymą, o vaikai atlieka tai, ką pedagogas nurodo.
Pedagogai dažnai skundžiasi, jog trūksta metodinės literatūros apie muzikavimo metodus, būdus, todėl savo darbe siekiu ištirti muzikavimo ypatumus.
Tyrimo tikslas: ištirti muzikavimo ypatumus vaikų darželyje.
Tyrimo objektas: muzikavimo ypatumai.
Tyrimo uždaviniai:
1.Išanalizuoti mokslinę literatūrą apie muzikavimą.
2.Išsiaiškinti instrumentų panaudojimo ypatumus veikloje.
3.Atlikti anketinę pedagogų apklausą.
Tyrimo metodai:
1.Mokslinės literatūros analizė.
2.Anketinė apklausa.
Tyrimo imtis: tyrime dalyvavo 30 Panevėžio miesto lopšelio-darželio pedagogių. Darbą sudaro santrauka, įvadas, teorinė dalis, praktinė dalis, išvados, literatūros sąrašas ir priede anketa.
- Microsoft Word 174 KB
- 2013 m.
- 27 puslapiai (4820 žodžiai)
- Universitetas
- Edita
-