Pasaulio pažinimas, organizmų ir jų funkcijų įvairovė ilgalaikis planas 9 klasei


Ilgalaikis ugdymo planas. Moksleivių vertinimo nuostatos numatytos remiantis. Žinios ir supratimas. Teisingų atsakymų apimtis proc. Plano vykdymas nuotoliniu būdu. Rezervinės valandos. Mėnuo Ciklas Gebėjimai Žinios ir supratimas Valandos Integracija Vertinimas. Mėnuo Ciklas , į kurį integruojama Integruojama programa Integruojama tema Val.


5.5. Mokinių mokymosi krūvių reguliavimo tvarkos aprašu (2021-2022 m.m. Ugdymo plano 19 priedas);

5.6. Mokinių pasiekimų gerinimo priemonių planu (2021-2022 m.m. Ugdymo plano 13-1 priedas);

5.7. Mokymosi pasiekimų gerinimo ir mokymosi pagalbos teikimo tvarka (2021-2022 m.m. Ugdymo plano 13 priedas).

Priemonės:  J. Mikulevičiūtė, M. Purlienė, K. Grinkevičius. Biologijos vadovėlis IX klasei pirmoji ir antroji knyga, skaitmeninis ugdymo turinys.

Tikslas: ugdant gamtamokslines kompetencijas, padėti mokiniams įgyti dalykinių žinių ir gebėjimų, kurie padėtų pažinti pasaulį, suvokti organizmų ir jų funkcijų įvairovę. Siekiama, kad ugdomoji veikla skatintų mokinius kritiškai mąstyti, ir pritaikyti gautas žinias sprendžiant kasdieninio gyvenimo problemas.

Bendrosios-dalykinės kompetencijos:žinių apie sveikatos išsaugojimą kasdieniniame gyvenime taikymas; nesudėtingų tyrimų atlikimas, apklausų rengimas, hipotezių kėlimas ir jų pagrindimas; savarankiško darbo su literatūra įgūdžių lavinimas.

Bendrosios kompetencijos: mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybiškumo, asmeninė.

Vertybinės nuostatos: pagarba gyvajai ir negyvajai gamtai; atsakomybė už save, savo veiksmus, rūpinti kitais; teigiamas požiūris į gyvybę.

2. Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1309. Aprašo 70-87 punktų reikalavimais;

7. Gimnazijos Mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo tvarkos aprašo reikalavimais.

Formalusis vertinimas yra aiškiai struktūruotas. Moksleiviai supažindinami su vertinimo kriterijais ir normomis iš anksto. Atsižvelgiant į vertinimo tikslus, vertinimas gali būti diagnostinis ir kaupiamasis. Diagnostinis vertinimas taikomas vertinant kontrolinius darbus, apklausas raštu ar žodžiu, projektinius, tiriamuosius, praktinius ir laboratorinius darbus.

Taip pat taikomas kaupiamasis (kreditinis) vertinimas: mokiniai gali surinkti kreditų už darbo pamokoje aktyvumą, kūrybines idėjas, dalyvavimą konkursuose, olimpiadose, rengiant stendus, pratybų atlikimą. Dešimt kreditų konvertuojami į dešimtuką. Semestrų pabaigoje yra vedamas aritmetinis gautų įvertinimų vidurkis. Moksleiviai skatinami ir patys įsivertinti savo pasiekimus ir padarytą pažangą.

Esant būtinybei organizuoti ugdymą nuotoliniu būdu, plano turinys perkeliamas į elektroninę erdvę. Planuojama naudotis nuotolinio mokymo(si) skaitmeninėmis mokymosi aplinkomis, šaltiniais:„Youtube“ kanalo įrašais, Egzaminatorius.lt,

NEC tinklapio medžiaga, e-mokykla   mokomąja medžiaga, skaitmeninėmis platformomis ir įrankiais: „Google“ klasė, „Zoom“, „Google“ produktai,

„Kahoot“, „Socrative“, „Mentimeter“, „Padlet“, „Quizizz“, „TypeForm“, „Lino“, „Prezi“,„Canva“, „Piktochart“ ir pan.

  • Microsoft Word 34 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2123 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Vilius
  • Pasaulio pažinimas, organizmų ir jų funkcijų įvairovė ilgalaikis planas 9 klasei
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Pasaulio pažinimas, organizmų ir jų funkcijų įvairovė ilgalaikis planas 9 klasei. (2021 m.). https://www.mokslobaze.lt/pasaulio-pazinimas-organizmu-ir-ju-funkciju-ivairove-ilgalaikis-planas-9-klasei.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 15:47
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo