Paslaugų rinkodara



Paslaugų rinkodara. Paslauga yra veikla, kuriai būdingi su ja susieti neapčiuopiamumo elementai. Paslaugos samprata. Paslauga yra procesas, susidedantis iš eilės daugiau ar mažiau neapčiuopiamų veiksmų. Paslaugų savybės. Pagrindiniai skirtumai tarp paslaugų ir prekių. Prekės Apčiuopiamos Homogeninės t. Paslauga negali būti detaliai atvaizduota brėžinyje. Apčiuopiamumas. A. Zeithaml ir M. J. Bitner naudoja apčiuopiamumo spektro analizę. W m. Paslaugų apčiuopiamumo laipsnis. Vartotojai, įsigydami tam tikrų prekių. Komplimentarumas. Paslaugų paketas (Ch. Grönroos) arba paslaugų “ryšulys” (V. Paslaugų rinkinys (paketasPaslaugų struktūroje skiriamos pagrindinė (šerdinė), palengvinančios ir paremiančios paslaugos. Pagrindinė paslauga yra paslaugų įmonės egzistavimo rinkoje pagrindas. Paslaugų marketingo samprata. Paslaugų marketingas apibrėžiamas. Paslaugų marketingo būtinumą. Įmonė. Marketingo/Pardavimų personalas. ĮMONĖ Marketingo specialistai ir paslaugos pardavėjai. Vidaus marketingas - tai marketingo filosofijos ir jo instrumentų taikymas paslaugų įmonės personalui. Vidinis marketingas yra prielaida sėkmingam išoriniam ir sąveikos marketingui (Ch.
Prekės Apčiuopiamos Homogeninės, t.y. vienarūšės Gamyba ir paskirstymas vyksta atskirai nuo vartojimo Materialus daiktas Pagrindinis kiekis gaminamas gamykloje Klientas realiai nedalyvauja produkcijos kūrimo procese Gali būti sandėliuojama Gali būti perduota atgal savininkui.
Paslauga negali būti detaliai atvaizduota brėžinyje, kai tuo tarpu prekė gali. 2. Paslaugos kokybė negali būti garantuota taip, kaip garantuojama prekės kokybė, kuri gali būti kruopščiai kontroliuojama kiekviename prekės gamybos etape. 3. Paslaugos negali būti kaupiamos sandėliuose, kad vėliau, kai klientai jų pareikalauja, galėtų būti paimtos ir parduotos. 4. Normalus prekių pardavėjas specialiai nedarys materialios ir apčiuopiamos prekės kainą ar kokybę neaiškia, kai tuo tarpu neapčiuopiamos paslaugos pardavėjas paslaugos kainą dažnai suvokia kaip neatskiriamą siūlymo proceso dalį. 5. Prekės vertė gali būti nustatyta pirkimo metu, kai tuo tarpu paslauga gali būti įvertinama, tiktai ją užbaigus. Todėl paslaugos įsigijimas yra charakterizuojamas daug didesniu pasitikėjimo laipsniu nei prekės įsigijimas.
V. A. Zeithaml ir M. J. Šis spektras išreiškia tai, kad remiantis išskirtiniu paslaugų bruožu – neapčiuopiamumu – galima visas prekes suskirstyti į labiau apčiuopiamas ar labiau neapčiuopiamas. Tokiu būdu paslaugos yra labiau neapčiuopiamos, o materialiosios prekės – apčiuopiamos, bet iš tiesų yra labai mažai tokių prekių, kurios yra grynos paslaugos ar grynos prekės.
- MS PowerPoint 72 KB
- 2022 m.
- Lietuvių
- 17 puslapių (807 žodžiai)
- Kolegija
- Arturas
-