Rinkodara baldų prekybos įmonėje



Konkurencijos sąlygomis verslo subjektai turi racionaliai vertinti esamą ekonominę padėtį, situaciją rinkoje, prognozuoti galimus jos pokyčius, naudojant įvairias rinkodaros priemones sukurti savitą, tikslinei rinkai patrauklų įmonės įvaizdį, pritraukti ir išlaikyti klientus, siekiant išsilaikyti rinkoje ir ir dirbti pelningai. Todėl kiekvienos verslo įmonės veiklos strategija turi būti orientuojama į vartotoją– tiksliniams vartotojams pateikti išskirtinę vertę ir pasitenkinimą. Sumaniai organizuota rinkodara sudaro įmonei sąlygas išsiskirti iš konkurentų, padidinti įmonės žinomumą, sustiprinti pirkėjų ištikimybę, pritraukti naujų pirkėjų ir pasiekti gerų ekonominių rezultatų.
Norėdama kvalifikuotai aptarnauti gyventojus, kiekviena įmonė turi siekti, kad visi jos funkciniai skyriai dirbtų kartu. Pagrindinius verslo procesus sudaro: asortimento formavimo procesas, atsargų valdymo procesas, užsakymo ir atsiskaitymo procesas ir vartotojo aptarnavimo procesas. Visus šiuos procesus turi apimti rinkodaros sistema.
Rinkodaros veiklą sudaro 4 svarbiausi etapai: analizė, planavimas, įgyvendinimas ir kontrolė. Tik surinkus reikiamą informaciją ir ją išanalizavus galima pradėti kurti įmonės rinkodaros planą, kuris padeda pasiekti įmonės veiklos tikslus.
Šio savarankiško darbo tikslas– išanalizuoti uab „baldenė“, kuriai priklauso tokio paties pavadinimo parduotuvė, prekių realizavimo politiką.
Tikslui pasiekti išsikėlėme šiuos uždavinius:
Susipažinti su rinkodaros plano rengimo teorine metodologija.
Išsiaiškinti parduotuvės „baldenė“ verslo aplinką.
Remiantis rinkodaros teorinėmis nuostatomis išanalizuoti parduotuvės „baldenė“ prekių realizavimo politiką: įvertinti įmonės vietą, asortimento formavimo, kainų ir papildomų paslaugų politiką, komunikavimo priemonių taikymą.
Parengti parduotuvės rinkodaros 2012 metų ii ketvirčio priemonių planą.