Praktikos ataskaita Vaikų dienos centras



Praktikos institucijos pristatymas. Darbas su klientais. Grupinio darbo susitikimo eigos planas. Praktikos įgytos patirties refleksija. Socialinio darbo su grupe veiklos programa. Grupės analizės schema. Grupės narių santykiai,saitai. Sociograma. Grupės funkcionavimas. Priedai.
Taip pat laikosi griežtų vaikų dienos taisyklių. Kiekvienas lankantis dienos centrą privalo mokėti ir laikytis jų.
Kasdien ateik į Dienos centrą, nes čia esi laukiamas. Neišeik iš Dienos centro nieko apie tai nepasakęs vadovams.
Neerzink, negąsdink, neskriausk ir nežemink kitų, ypač mažiausiųjų, nes visi nori būti saugūs ir gerbiami.
Užjausk ir padėk kitiems vaikams, mokykis išklausyti ir klausyti. Pagelbėk ir nebijok paprašyti pagalbos kai tau jos reikia, nes visi patiria gyvenime daug sunkumų, kuriuos lengviau įveikti kartu.
Nesikeik ir elkis mandagiai; visiems daug mielesni tie, kurie yra mandagūs.
Būk tvarkingas ir padėk tvarkyti Dienos Centrą, kiemą, juk maloniau būti ir žaisti tvarkingoje aplinkoje. Be to gera išmokti tvarkytis ir tai daryti savo namuose.
Stenkis atsakingai ruošti pamokas, kad užaugęs galėtum susikurti sau patinkančią ateitį.
Nelakstyk Dienos Centro patalpose, kad nesusižeistum pats ir nesužeistum kitų. Tam skirtas puikus kiemas.
Nesisavink svetimų daiktų ir negadink Dienos Centro daiktų, kurie yra skirti ne tik tau, bet ir tavo draugams. Jei ką netyčia sulaužei, nebijok prisipažinti. Jėzus visada džiaugiasi tais, kurie vertina tiesą.
Klientai vaikai nuo 7-16 metų visi lanko bendro lavinimo mokykla. Yra viena mergaitė specialiųjų poreikių. Po pamokų renkasi dienos centre. Ruošti pamokų, žaisti, pavalgyti, pabendrauti.Didžiausia problema bendravimo ir bendradarbiavimo, nes mažesniems sunku bendrauti su dideliais, o dideliems su mažais, todėl užduotis stengsiuos orientuoti, kad labiau vienas kita pažintų ir išmoktų bendrauti. Arba kad būtų bent užuomazga.
Centre yra griežtas grafikas, todėl užsiėmimus įterpiau į vaikų grafiką. Žinoma, praktikos metu stengiausi įterpti mini veiklas. Kaip pavyzdžiui gražiai valgyti, kaip tinkamai laikyti šakutę ir peilį. Arba tiesiog kalbėtis jų rūpimais klausimais.
Rimtų užsiėmimų vedžiau du, kurie buvo suplanuoti. O be suplanuotų veiklų kiekvieną vakarą leisdavo man pravesti grupei, ką tą vakarą sugalvojau. Pavyzdžiui sukurti visiems bendrą pasaką. Nupiešti didelį piešinį.
Vaikų skaičius yra apie 50. Bet veiklas vedžiau su 20 vaikų, nes daugelis sirgo arba negalėjo dalyvauti. Iš vaikų sužinojus, kad kai atėjo nemažai naujų vaikų jiems trūksta ryšio ir glaudumo. Todėl ilgai ieškojau medžiagos, kurią galiu panaudoti su vaikais ir užsiimti taip, kad jiems būtų malonu.
Mano požiūris į socialinę darbą nepasikeitė. Kaip tik supratau ,kad vaikai mano pašaukimas, kad man įdomu, tai kas vyksta jų gyvenime. Šis darbas iš tiesų yra labai sukus, reikalaujantis daug laiko, kantrybės ir didelio nusiteikimo. Bet noras padėti vaikams įveikti ir išspręsti įvairias jų problemas, padėti adaptuotis visuomenėje. Kalbėtis jiems įdomiomis temomis. Atsisveikinant ir pasisveikinant apsikabinti visa tai išties pasako, kad tai motyvuoja siekti tolesnių žinių. Darbui su vaikais.
Užduotys vyko su vaikais amžius nuo 8 iki 13 metų, nes tą dieną Vaikų buvo 15.Susirinkom ketvirtam aukšte salėje,kurioje buvo kedės. Visi sėdome į ratą.
Jau primą dieną ėmiausi iniciatyvos su vaikais. Pirmą dieną visus atėjusius kviečiau susėsti ir susipažinti. Darbuotojai nebuvo prieš. Susirinko 15 vaikų pradžia nebuvo bloga daviau keleta skirtingų žaidimų, kurių buvo tikslas susipažinti ir sužinoti vaikų vardus. Visada veiklas pradėdavau pirma. Pirmas užsiėmimas vardas ir judesys. Kiekvienas vaikas davė kitokį judesį vienas suplodavo kitas pašokdavo. Buvo labai įdomu.
- Microsoft Word 150 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 17 puslapių (3892 žodžiai)
- Universitetas
- Violeta
-