Prekės ženklo „Green feel“ integruotųjų marketingo komunikacijų (imk) projektas



Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Esama prekės ženklo situacijos rinkoje analizė. Vartotojų analizė. Prekės ženklo komunikacijos analizės. Prekės ženklo pozicijos rinkoje nustatymas. Prekės ženklo stiprybių ir silpnybių aptarimas. Prekės ženklo vartotojų nuomonės tyrimas. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo metodo parinkimo pagrindimas. Atrankos ir imties dydžio nustatymas. Vartotojų nuomonės tyrimo rezultatų analizė. Prekės ženklo imk plano parengimas. Tikslinės grupės identifikavimas. Komunikaciniai tikslai. Kūrybinė strategija. Biudžetas. IMK kompleksas. IMK kampanija. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.
Darbo struktūra- Pirmoje dalyje nustatomas šio prekes ženklo vartotojų segmentas, taip pat atliekama prekes ženklo komunikacijos analizė bei nustatoma pozicija rinkoje, taip pat yra nustatomos stiprybes ir silpnybes prekes ženklo „Green Feel“.
Antroje dalyje atliekamas marketingo tyrimas, taip pat nustatomi atrankos ir imties dydžiai, bei atliekama rezultatų analizė.
Trečioje dalyje yra parengiamas prekes ženklo IMK planas. Identifikuojama tikslinė grupe, nustatomi komunikacijos tikslai, biudžetas ir t.t.
Demografinis segmentavimas - šis prekės ženklas orientuojasi į įvairaus amžiaus grupes, pavyzdžiui, kūno priežiūros produkcija yra skirta visai šeimai, tad amžius gali būti labai įvairus. Plaukų priežiūros produkcija, veido priežiūros produkcija tinkama naudoti tiek paaugliams, tiek vyresnio amžiaus grupės vartotojams. Veido priežiūros priemonės yra suskirstytos į skirtingo amžiaus vartotojus: Merginos/vyrai iki 35- erių metų. Tuomet veido kremai suskirstyti į tokias amžiaus kategorijas: „35+“, „45+“, „55+“, „65+“. Tokių veido kremų ir serumų yra didžioji dalis, tad galima teigti, kad veido priežiūros produkcija yra labiau orientuota į moteris/vyrus virš 35- erių metų. Lytis – kosmetika orientuota tiek į vyrus, tiek į moteris. Kalbant apie veido priežiūros priemones, galima teigti, kad moteriškai giminei tai yra aktualiau, kadangi moterys dažniau ir labiau prižiūri savo veido odą. Šeimos dydis – tai nėra svarbiausias kriterijus šiam prekės ženklui, kadangi jį gali naudoti ir šeima jau turinti vaikų, taip ir neturinti. Tačiau kūdikiams produkcijos nėra, nebent universalios dušo želės ir panašiai. Kaip teigia „Green Feel“ prekės ženklas, kūdikių oda yra kur kas jautresnė, todėl pataria naudoti šiuos produktus kiek paaugus, nuo 3-ejų metukų.
Pagrindinių vartotojų pajamos, kurie įsigyja šį produktą, turėtų būti vidutinės. Kadangi, žmonės su labai nedidelėmis pajamomis dažniausiai kur kas rečiau perka ar įsigyja įvairias kosmetikos priemones, automatiškai ši vartotojų grupė atkrenta. Dideles pajamas gaunantys žmonės galėtų būti potencialus pirkėjai, tačiau tokie vartotojai, dažniausiai įsigyja prekes kurios būna garsių, gerai žinomų prekės ženklų. Vidutines pajamas (vidurinė klasė) gaunantys vartotojai yra potencialus pirkėjai, galintys įsigyti „Green Feel“ produkciją, kadangi kainos nėra didelės, kaip pavyzdys: veido kremas kainuoja 4,95 Eur. Šio prekės ženklo produkcija nėra skirta būtent tik lietuvių tautybes gyventojams, ji skirta visiems žmonėms ir nesvarbu kokia jų tautybe ar religiniai įsitikinimai. Etiketėse yra vertimai į anglų kalbą, kad Lietuvoje gyvenantys kitos tautybės žmones suprastu.
Psichografinio principo kintamieji: visuomenės klasė, gyvenimo būdas, asmenybės tipas. (Vijeikis, 2003). Psichografinis vartotojų segmentavimas, į jį įeina vartotojų nuomonė tam tikrų prekių ar prekės grupių atžvilgiu. Šis prekės ženklas, kaip pastebima, dar nėra sukūręs daugelio žmonių mintyse tvirtos nuomonės apie jį. Vartotojas kuris įsigyja šia produkciją turėtų būti bent šiek tiek patriotiškas savo šaliai, kadangi įsigytų lietuviška produkciją taip paremdamas Lietuvoje gaminamą produkciją bei lietuvišką prekės ženklą, o ne užsienio gamybos produkciją. Šį prekės ženklo prekes patogu įsigyti užimtiems žmonėms, kurie turi mažai laiko apsipirkti bei vykti į įvairias parduotuves, kadangi šio prekės ženklo produkcija yra įvairiose internetinėse svetainėse ( „pigu.lt“, „eurokos“ ir pnš. ). Didesnę vartotojų dalį sudaro intensyviai ir veikliai gyvenantys vartotojai, kurių yra pakitęs gyvenimo būdas, o to pasekmė – stresas, pirmiausia neigiamai paveikiantis odą, plaukus. Taip pat įtakos turi ir vartotojų požiūris į save. Kalbant apie moteris, jos vis labiau pradeda rūpintis savo išvaizda, nes nori būti gražios ne tik sau, bet ir aplinkiniams. Moterys pradeda vertinti ir skatina natūralumą. Todėl didelį dėmesį skiria kosmetikos produktams, pagamintiems iš kuo natūralesnių medžiagų. Šiais laikais didėjanti aplinkos tarša, ar pakitęs gyvenimo būdas, stresas pirmiausia neigiamai paveikia odą, plaukų būklę todėl tai tampa daugelio problema.
- Microsoft Word 1693 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 44 puslapiai (11400 žodžiai)
- Kolegija
- Aistė
-