Prekės ženko „Food on Foot“ taikomojo tyrimo metodika


Prekės ženko „Food on Foot“ taikomojo tyrimo metodika.


Tyrimo problema - Pagal „Mantinga“ (2020) 2018 metais atlikta rinkos tyrimą, kuriame buvo apklausta 2011 respondentų, kuriems yra daugiau nei 18 metų. Pagal rezultatą „Mantinga“ turi didžiausią spontaninį žinomumą lyginant su konkurentais. Tačiau, prekės ženklo atpažinimo ir jo produkto vartojimo rodikliai taip stipriai nesiskiria. „Mantinga“ (2020) teigia, kad jos pagrindinis konkurentas šiuo metu yra „Margiris“. Dėl mažo prekės ženklo atpažinimo ir „Mantinga“ produktų vartojimo rodiklių, buvo įkurtas naujas „Food on foot“ prekės ženklas. Pagal „Mantinga“ (2020) jų pagrindinis produktų pirkėjas ir vartotojas yra studentas. Kaip „Food on foot“ prekės ženklas yra atpažįstamas Lietuvos rinkoje? Išsikeltas tikslas – Išsiaiškinti „Food on foot“ prekės ženklo atpažinimą Lietuvos rinkoje. Tyrimo objektas –prekės ženklo „Food on Foot“ atpažinimas Lietuvos rinkoje.

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (569 žodžiai)
  • Kolegija
  • Monika
  • Prekės ženko „Food on Foot“ taikomojo tyrimo metodika
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Prekės ženko „Food on Foot“ taikomojo tyrimo metodika. (2020 m.). https://www.mokslobaze.lt/prekes-zenko-food-on-foot-taikomojo-tyrimo-metodika.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 08:15
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo