UAB „Akropolis“ įvaizdis pagal vartotojų pateiktą nuomonę



Įvadas. Taikomojo tyrimo atlikimo planas. Taikomojo tyrimo proceso organizavimas. Literatūra.
1. Išanalizuoti parduotuvės įvaizdžio svarbą ir jį formuojančius elementus teoriniu aspektu
2. Aptarti tiriamosios parduotuvės UAB „Akropolis“ įvaizdį pagal vartotojų pateiktą nuomonę.
Tyrimų metodologijoje skiriamas fiksuotas ir lankstus dizainas. Fiksuoto dizaino tyrimuose privaloma atrinkti teoriją, kuri leidžia tyrėjui detaliai suvokti, ko jis ieško, t.y. ką nori tirti. Šio tipo dizaine svarbu nuosekliai ir tiksliai vykdyti konkrečius tyrimo etapus ir juos sudarančius žingsnius bei preciziškai vykdyti reikiamas tyrimo procedūras. Tai būdinga kiekybiniams tyrimams. Kokybiniai dizainai yra įvairių formų ir suformuojami iš daugelio teorinių pozicijų. Tokie dizainai vadinami lanksčiais. Kokybinis – lankstus dizainas nereikalauja didelio specifiškumo, o tuo pačiu jų rezultatai atskleidžia tai, ko reikia tyrimui. Gali būti ir mišrių metodų dizainai, kai taikomi du ir daugiau metodų bei juose derinami kokybiniai ir kiekybiniai duomenys.
Šie požiūriai, transformuojami į tyrimo dizaino struktūros sudarymą, leidžia įvertinti teorines koncepcijas, kuriomis remiamasi tyrime, bei apsispręsti kokia tyrimo strategija bus taikoma, ir identifikuoti specifinius metodus.
Taikomųjų tyrimų metodologijos studijų programos santrauka sudaryta