Reiso Klaipėda - Antverpenas degalų sąnaudų apskaičiavimas


Įvadas. Uostai ir laivyba. Klaipėdos jūrų uostas. Antverpeno jūrų uostas. Pasirinkto laivo apžvalga. Amonio nitrato transportinės būklės tyrimas. Reiso apskaičiavimai. Degalų kainų apskaičiavimas. Išvados. Literatūra.


Tarptautinė prekyba gerokai atsigavo ir pasiekė rekordinį augimą. Dėl didelio tarptautinės prekybos kilimo padidėjo ir tarptautinis eismas. Didžioji dalis šio eismo augimo kilo iš jūrų logistikos. Dėl ekonomiškumo ir lengvai pasiekiamos jūrų logistikos, paprastai jūrų transportas sudaro daugiau nei pusę pasaulinio krovinių kiekio. Didėjant laivybai, didėja ir jūrinių degalų sunaudojimas. Degalų sąnaudos dažniausiai priklauso nuo laivo dydžio ir plaukimo greičio. Labai svarbu laivą išnaudoti kuo efektyviau, parenkat plaukimo greitį.

CP SHANGHAI (IMO: 9702510) yra birių krovinių vežėjas, registruotas ir plaukiojantis pagal Maršalo salų vėliavą. Laivo bendrasis tonažas yra 36332 t, o dedveitas – 63608 t.

CP SHANGHAI buvo pastatytas 2015 m. CHENGXI SHIPYARD . Bendras CP SHANGHAI ilgis yra 199,9 m, o plotis yra 32,26 m ir didžiausias grimzlė - 13,3 m.

Vidutinis laivo gretis 13 mazgų, o kuro sunaudojimas 1,25 t/val.

Amonio nitratas sausakrūviu laivu “CP SHANGHAI” bus gabenams iš Klaipėdos uosto į Antverpeno uostą. Amonio nitrato Klaipėdos uoste bus pakrauta 35000 tonų. Antsumas nuo Klaipėdos iki Antverpeno uosto 982 jūrmylės. Laivo vidutinis greitis 13 mazgų. Kuro sunaudijimas laivui plaukiant 30 t/parą.

Sunaudoto kuro kiekis plaukiant pagrindinio variklio

  • Microsoft Word 332 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1802 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mindaugas
  • Reiso Klaipėda - Antverpenas degalų sąnaudų apskaičiavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Reiso Klaipėda - Antverpenas degalų sąnaudų apskaičiavimas. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/reiso-klaipeda-antverpenas-degalu-sanaudu-apskaiciavimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:37
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo