Kelto reisas su vieno variklio gedimu



Diplominio darbo užduotis: ro – ro tipo kelto klaipėda reisas maršrutu zasnicas – klaipėda , su vieno eigos variklio gedimu (vandens pratekėjimas šilumokaityje) neturint galimybės išvesti variklį iš eksploatacijos reiso metu.
Darbo tikslas: praktikos metu susipažinus su laivu ir jo energetiniais įrenginiais atlikti laivo ir jėgainės propulsinio komplekso analizę. Pasiruošti užduotam reisui, paskaičiuoti reisui reikalingus resursus, reikalinga kuro, tepalo kiekį, atsarginių dalių skaičių, kad užtikriname laivo saugumą. Paruošti laivo dokumentaciją laivo išplaukimui. Pasirengti reiso metu planiniams remonto darbams. Aprašyti užduoto reiso vykdymą, atpažinti kilusį gedimą ir jį pašalinti. Įvertinti reiso ekonominius rodiklius ir juos optimizuoti. Užtikrinti darbo saugos ir aplinkosaugos reikalavimų vykdymą, kad nenukentėtų įgulos nariai.
Laivas klaipėda yra ro – ro tipo jūrinis keltas. Prirašymo uostas – klaipėda. Keltas klaipėda pastatytas vokieprojektinė paskirtis – jūrinis keltas. Perveža geležinkelio vagonus, automobilius, krovininius ir keleivius. Laive yra paruošta 63 žmonių gelbėjimosi vietų ir priemonių abiėjose laivo pusėse. Šiuo metu laivas priklauso kompanijai lisco, krovinius ir keleivius perveža linija klaipėda – zasnicas – klaipėda.
Laivo eiga užtikrinama keturiais 6vds 48/42 al – varikliais, kurių kiekvieno galia po 2650 kw, esant alkūninio veleno apsukoms n = 500 aps/min. Kiekvieni du varikliai sujungti per reduktorių suka po vieną sraigtą ir veleno generatorių. Laivas varomas reguliuojamo žingsnio sraigtais. Kelto valdomumą padidina trys pagalbiniai sraigtai: du laivapriekyje, vienas laivagalyje. Pakrovimas ir iškrovimas vykdomas horizontaliniu būdu per galinę aparelę. Laivo jėgainė išdėstyta laivagalyje. Keleivių ir ekipažo gyvenamosios patalpos yra laivapriekyje ant viršutinio denio.
Laivo įgula privalo būti sukomplektuota taip, kad būtų užtikrintas laivo gyvybingumas, nepažeidžiant tarptautinius saugaus plaukiojimo reikalavimus, bei įrenginių eksploatacija ir aptarnavimas. Projektinis laivą aptarnaujančio personalo skaičius - 54 žmonės. Sudėtis sekanti: kapitonas, vyr. Kapitono padėjėjas, antras kapitono padėjėjas (2 žm. ), trečiasis kapitono padėjėjas, kapitono padėjėjas keleiviams, vyr. Mechanikas, antrasis mechanikas, trečiasis mechanikas, ketvirtasis mechanikas, motoristai (6 žm. ), vyr. El. Mechanikas, antrasis el. Mechanikas, vyr. Elektrikas, sisteminis mechanikas, tekintojas, bocmanas, jūreiviai (6 žm. ).
- Microsoft Word 607 KB
- 2010 m.
- 55 puslapiai (12527 žodžiai)
- Universitetas
- Kajus
-