Reklama internete: UAB „lidl Lietuva“ įmonės atvejis


Reklama internete UAB ,,lidl Lietuva“ įmonės atvejis. Įvadas. XX a. pabaigoje atsiradęs internetas tapo populiaria komunikavimo forma. Viena iš populiariausių internetinės reklamos formų Lietuvoje – internetinės svetainės. Reklamos samprata ir tikslai. Verslininkai ir pirkėjai pareigoti „kovoti“ vienas su kitu dėl žemesnių kainų. Reklamos apibrėžimas. Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme pateikiamas platesnis reklamos apibrėžimas. Reklamų klasifikacijos. Priklausomai nuo užsibrėžtų. Internetinės reklamos samprata ir specifika. Internetinė reklama – specifinė sritis. Išnagrinėjus šią lentelę galima matyti. Internetinės reklamos priemonės įmonėje UAB ,,lidl Lietuva“. Dažniausiai minimos internetinės reklamos priemonės. Įmonės paskyra Facebook’e ar Instragram’e. Išvados. Interneto reklama, turinti tokias pat savybes kaip televizija ir spauda.


Priklausomai nuo užsibrėžtų tikslų, veiklos ar statuso, įmonė gali pasirinkti vieną ar daugiau reklamos rūšių. Skirtingi mokslininkai reklamas skirsto į skirtingas rūšis. L. Markauskas reklamas pagal objektą skirsto į tokias rūšis: komercinė, socialinė, kultūrinė ir politinė. Kitas autorius B. Čereška reklamas klasifikuoja pagal kitokius kriterijus: tikslinius vartotojus – skirta galutiniams vartotojams, verslo reklama; teritoriją – reklama skirti užsienio šalių rinkai, regioninė reklama, reklama skirta visos šalies gyventojams; skleidimo priemones – žiniasklaidos priemonės ir išorinės priemonės; funkcijas ir tikslus – skirta prekei ar paslaugai populiarinti arba idėjoms propaguoti, tiesioginė arba netiesioginė reklama (Čereška, B. 2004).

Išnagrinėjus šią lentelę galima matyti, jog tradicinė ir internetinė reklamos turi didelius skirtumus. Reklama internete ne tik greičiau sukuriama, redaguojama, tačiau ir jos kaštai žymiai mažesni. Bendravimas tarp vartotojų ir reklamos tiekėjų internete leidžia vartotojams gauti išsamesnę informaciją, o reklamos tiekėjai greičiau sulaukia grįžtamojo ryšio. Tačiau reikia atkreipti didelį dėmesį į tai, jog reklama internete būtų išskirtinė, „nepaskęstų“ tarp daugybės panašių reklamų, todėl reklamos tiekėjai turėtų naudoti įvairias multimedijos priemones, leidžiančias sukurti įvairius vaizdo, garso ir pan. efektus. Tokia reklama patraukia vartotojų dėmesį, reklaminis pranešimas tampa modernus ir įdomus.

Dažniausiai minimos internetinės reklamos priemonės, kurias naudoja ir UAB „Lidl Lietuva“ įmonė: Internetinė svetainė: UAB „Lidl Lietuva“ savo internetinėje svetainėje pateikia daug įvairios informacijos. Čia galima rasti įmonės informaciją apie jos veiklos pradžią, įsipareigojimus, tvarumo politiką, socialines atsakomybes, naudas darbuotojams. Interneto skydeliai: Interneto skydeliai – populiariausia interaktyvios reklamos forma. Tai tam tikra erdvė tinklalapyje, traukianti vartotojus paspausti ją pele ir taip patekti į įmonės svetainę. Elektroninis paštas: UAB „Lidl Lietuva“ tokią reklamos formą naudoja ir siunčia elektroniniu paštu įvairias naujienas, akcijas tokią reklamą užsisakiusiems vartotojams. Įmonės programėlė išmaniajame telefone: UAB „Lidl Lietuva“ turi savo programėlę „Lidl plus“. Programėlėje vartotojas gali rasti mėgstamos parduotuvės darbo laiką, užimtumą pagal valandas, dalyvauti loterijoje („Laimės ratas“), aktyvuoti įvairius nuolaidų kuponus ar tiesiog susipažinti su šiuo metu vykstančiomis akcijomis.

  • MS PowerPoint 62 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1093 žodžiai)
  • Universitetas
  • Saulė
  • Reklama internete: UAB „lidl Lietuva“ įmonės atvejis
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Reklama internete: UAB „lidl Lietuva“ įmonės atvejis. (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklama-internete-uab-lidl-lietuva-imones-atvejis.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:15
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo