Reklamos poveikio vartotojams tyrimas


Darbo tikslas ir uždaviniai. Reklamos samprata. Reklamos poveikio priemonės. Reklamos poveikio vartotojams modelis. Tyrimo tiklas, uždaviniai ir metodika. Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie dėmesio atkreipimą. Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie tolimesnį susidomėjimą reklama. Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie troškimo pirkti sukėlimą. Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie paskatinimą imtis veiksmų. Išvados.


Tikslas – išnagrinėjus reklamą teoriniu aspektu, ištirti X įmonės teikiamų reklamų poveikį vartotojams. Uždaviniai: Išnagrinėti reklamos teorinius aspektus. Parengti ,,Lidl Lietuva‘‘ reklamos poveikio vartotojams tyrimo metodologiją. Atlikti ,,Lidl Lietuva’’ reklamos poveikio vartotojams analizę.

Paskatink imtis veiksmų (angl. Action).

Tyrimo tikslas –atlikti ,,Lidl Lietuva‘‘ reklamos poveikio vartotojams analizė. Tyrimo uždaviniai: Parinkti ir parengti reklamos poveikio tyrimo instrumentą. Atlikti apklausą, nustatant reklamos poveikį vartotojams. Tyrimo metodas – anketinei apklausai atlikti sudaryta anketa ir patalpinta ‘’Google forms’’. Laikotarpis – apklausa vyko nuo 2021 12 29 iki 2021 12 31. Tyrimo imtis –104 respondentia.

,,Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie dėmesio atkreipimą.

,,Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie tolimesnį susidomėjimą reklama.

,,Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie troškimo pirkti sukėlimą.

,,Lidl Lietuva‘‘ vartotojų nuomonės apie paskatinimą imtis veiksmų.

Reklama yra ganėtinai plačiai nagrinėjama sąvoka, kuri apibrėžiama dviem skirtingomis reikšmėmis, kaip procesas ir kaip priemonė. Taip pat reklama yra klasifikuojamasklaidos kanalus, auditorijas, teritorijas ir tikslus. Reklama savo funkcijomis sukelia tam tikrą poveikį vartotojui. Pats reklamos poveikis vartotojui yra skirstomas į tris skirtingas grupes: pažinimo požiūriu, elgesio požiūriu ir emociniu požiūriu.

  • MS PowerPoint 1036 KB
  • 2022 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (330 žodžiai)
  • Kolegija
  • Airidas
  • Reklamos poveikio vartotojams tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Reklamos poveikio vartotojams tyrimas. (2022 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-poveikio-vartotojams-tyrimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:48
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo